تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 5062

میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزار و ۲۰۴ تومان رسید

میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزار و ۲۰۴ تومان رسید

مهدی گوهررستمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره معاملات نقدی ارز در بازار متشکل ارزی ایران در روز دوشنبه ۲۲ شهریور اظهار کرد: نماد معاملاتی دلار، ابتدای جلسه معاملاتی امروز را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۰۱ تومان شروع کرد و در انتهای ساعت معاملاتی به نرخ ۲۶ هزار و ۳۱۳ تومان رسید. مدیر

مهدی گوهررستمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره معاملات نقدی ارز در بازار متشکل ارزی ایران در روز دوشنبه ۲۲ شهریور اظهار کرد: نماد معاملاتی دلار، ابتدای جلسه معاملاتی امروز را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۰۱ تومان شروع کرد و در انتهای ساعت معاملاتی به نرخ ۲۶ هزار و ۳۱۳ تومان رسید.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی ایران ادامه داد: بررسی معاملات اسکناس دلار مابین کارگزاران بازار متشکل ارزی ایران در روز معاملاتی جاری، به ما میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۲۰۴ تومان را می‌دهد که این نرخ میانگین روزانه، ۱.۴۱ درصد کاهش را نسبت به یکشنبه (۲۱ شهریورماه) نشان می‌دهد.

گوهررستمی تصریح کرد: نماد معاملاتی یورو هم که کار خود را در ابتدای جلسه معاملاتی امروز با نرخ ۳۱ هزار و ۲۵۰ تومان شروع کرده بود در پایان ساعت معاملات به نرخ ۳۱ هزار و ۳۷۸ تومان رسید.

کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: برآیند معاملات اسکناس یورو مابین کارگزاران بازار متشکل ارزی ایران به ما میانگین موزون ۳۱ هزار و ۷۹ تومان را می‌دهد که این نرخ میانگین روزانه، ۷۹ صدم درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی دیروز (یکشنبه ۲۱ شهریورماه) نشان می‌دهد.

مقام مسئول بازار متشکل ارزی گفت: در جلسه معاملات امروز بازار متشکل ارزی ایران، پایین‌ترین نرخ معاملاتی اسکناس دلار، ۲۶ هزار و ۱۶۱ تومان و بالاترین نرخ معامله شده دلار، ۲۶ هزار و ۵۰۱ تومان بوده است.

وی تأکید کرد: برای نماد معاملاتی یورو هم پایین‌ترین و بالاترین نرخ کشف و معامله شده به ترتیب ۳۰ هزار و ۸۵۳ تومان و ۳۱ هزار و ۳۷۸ تومان بود.

مهدی گوهررستمی در پایان یادآور شد: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، حجم معادلات دلار مابین کارگزاران این بازار، ۸ میلیون و ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار و حجم معاملات اسکناس یورو ۵۷۳ هزار و ۱۰۰ یورو بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.