تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 16125

موضع صریح وزیر ورزش درباره تیم ملی

موضع صریح وزیر ورزش درباره تیم ملی

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «احتمالا وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیچیده‌ترین موضوع روزهای آینده فوتبال خواهد بود؛ جایی که فدراسیون فوتبال به صورت مبهم فعلا به حفظ دراگان اسکوچیچ بسنده کرده اما مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ایران در خاص‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «احتمالا وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیچیده‌ترین موضوع روزهای آینده فوتبال خواهد بود؛ جایی که فدراسیون فوتبال به صورت مبهم فعلا به حفظ دراگان اسکوچیچ بسنده کرده اما مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در خاص‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد. از یک طرف وضعیت مدیریتی فدراسیون فوتبال و از طرف دیگر قرارگرفتن در جالب‌ترین گروه ادوار جام جهانی، تیم ملی را در شرایط خاصی قرار داده است. همه اینها را در کنار شرایط این روزهای دراگان اسکوچیچ بگذارید تا بیشتر وضعیت خاص تیم ملی در فاصله شش ماه تا شروع جام جهانی را متوجه شوید.

در این میان سوال روز و مهم خبرنگاران ورزشی این است که «تکلیف سرمربی تیم ملی چیست و آیا اسکوچیچ در قطر روی نیمکت ایران می‌نشیند یا خیر؟» این سوال مهم را دیروز یکی از خبرنگاران محلی در استان اردبیل از وزیر ورزش پرسید. حمید سجادی در پاسخ به این سوال به نکته‌ای اشاره کرد که نشان می‌دهد توپ در زمین فدراسیون فوتبال است و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد با حمایت وزارت ورزش روبه‌رو خواهد شد. وزیر ورزش در پاسخ به این سوال گفت: «در خصوص مربی تیم ملی فوتبال، ما قاطعانه از تصمیمات فدراسیون حمایت می‌کنیم. فعلا تصمیم فدراسیون حمایت از سرمربی تیم ملی است. البته اینها تصمیم فدراسیون و کادر فنی است که من برایشان آرزوی موفقیت دارم.»

با این موضع وزیر ورزش باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی در جام جهانی می‌گیرد. آیا فدراسیون طرف موافقان اسکوچیچ را می‌گیرد و نیمکت ایران در جام جهانی را به او هدیه می‌کند یا این که تصمیم به تغییرات می‌گیرد و سرمربی جدیدی را برای تیم ملی برمی‌گزیند؟»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.