تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۹
کد خبر : 14393

موجودی فدراسیون تنیس تنها ۵ میلیون تومان!

موجودی فدراسیون تنیس تنها ۵ میلیون تومان!

به گزارش ایسنا، حساب فدراسیون تنیس به دلیل بدهی مالیاتی که مربوط به سال های ۹۱ تا پایان ۹۵ بود، مسدود شد همچنین از حساب فدراسیون پول هم برداشته شد که این مسئله اعزام تیم‌های پایه را به مسابقات در ابهام قرار داد. داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در گفت وگو با ایسنا درباره این

به گزارش ایسنا، حساب فدراسیون تنیس به دلیل بدهی مالیاتی که مربوط به سال های ۹۱ تا پایان ۹۵ بود، مسدود شد همچنین از حساب فدراسیون پول هم برداشته شد که این مسئله اعزام تیم‌های پایه را به مسابقات در ابهام قرار داد.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در گفت وگو با ایسنا درباره این مسئله که فکر می کند فدراسیون کنونی وظیفه دارد بدهی مالیاتی سالهای قبل را پرداخت کند؟ بیان کرد: به هر حال فدراسیون شخصیت حقوقی است و وقتی فردی به عنوان رئیس فدراسیون می آید، تمام شرایط را قبول می کند. من  به عنوان رییس فدراسیون مکلف هستم که این بدهی مالیاتی را پرداخت کنم.  تنها ایراد من به سازمان امور مالیاتی این بود که الان وقت مناسبی برای تسویه حساب نبود و این اتفاق می توانست در اردیبهشت رخ دهد. 

او ادامه داد: من به مدیرکل بخش شمیرانات و معاون سازمان امور مالیاتی اطلاع داده بودم، با توجه به اعزام هایی که در پیش داریم، اگر این برداشت را الان انجام دهند اعزام‌های ما متوقف می شوند. به هر حال دستشان باز است و می توانستند این برداشت را در اردیبهشت انجام دهند. الان هم اگر ما تا هفته آینده نتوانیم از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک بگیریم، تیم های پایه را نمی‌توانیم اعزام کنیم. 

عزیزی در پاسخ به این پرسش که حساب فدراسیون باز شده است یا خیر؟ گفت: بله مدت سه روز است که حساب فدراسیون باز شده اما موجودی آن فقط ۵ میلیون تومان است. قبلا ۵۰۰ میلیون تومان از حساب فدراسیون برداشته شده بود و در این چند روز گذشته هم یک میلیارد دیگر برداشت کردند با این حال فدراسیون هنوز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان دیگر بدهی دارد.  سه و نیم میلیارد هم بدهی قابل بخشش است که من به وزیر اقتصاد نامه نوشتم و در خواست کردم تنفس زمانی برای پرداخت  ۷۰۰ میلیون بدهند و  این سه و نیم میلیارد را هم صد در صد ببخشند. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.