تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 25937

مهمانی که آینده مالی مرا متحول ساخت

مهمانی که آینده مالی مرا متحول ساخت

چند سال پیش در یک مهمانی حضور داشتم، یکی از اقوام به من یک آبنبات داد که با خوردن آن متوجه جرقه زدن آن شدم به نظرم خوراکی جالبی بود و شروع به سرمایه گذاری در این زمینه کردم و دیری نگذشت که سود عالی بدست آوردم و محصولاتی نظیر آبنبات چوبی و میوه ای

چند سال پیش در یک مهمانی حضور داشتم، یکی از اقوام به من یک آبنبات داد که با خوردن آن متوجه جرقه زدن آن شدم به نظرم خوراکی جالبی بود و شروع به سرمایه گذاری در این زمینه کردم و دیری نگذشت که سود عالی بدست آوردم و محصولاتی نظیر آبنبات چوبی و میوه ای را به محصولاتم اضافه کردم.

آبنبات جرقه ای

خوب همان‌ طور که در قسمت بالا گفته شد این آبنبات جرقه ای ساختاری متفاوت با آبنبات میوه ای مشهد و سایر آبنباتهای معمولی دارند تفاوت آنها در این است که هنگام استفاده از این آبنباتهای جرقه ‌ای به ‌محض این که آبنبات با رطوبت دهان برخورد کند صدایی شبیه به صدای جرقه ریزی می ‌دهد که آن را به نان جرقه هم معروف کرده‌ است.

مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین کاربرد این آبنباتها این است که باعث سرگرمی استفاده ‌کنندگان آن می ‌شود امروزه، افراد به‌ دنبال خوراکیهایی هستند که جدید باشد، از نظر ظاهری بسته‌بندی جذابی داشته باشد و بتواند آنها را سرگرم کند آبنباتهای جرقه ای هم به دلیل داشتن این ویژگیها مورد استقبال مردم قرار گرفته‌ اند و مصرف‌کنندگان آن در هنگام استفاده از آن احساس خوبی دارند.

در مورد زیاد مصرف کردن آن عده ‌ای تصور می‌کنند به‌ خاطر ویژگی جرقه بودن آن احتمالاً برای بدن و ساختار بدنی انسان مضر می‌ باشد و باعث تضعیف بدن می شود.

درحالی‌که باید بگوییم دی ‌اکسید کربنی که گفتیم با فشار در داخل آن قرار می ‌گیرد و باعث جرقه ‌ای شدن آن می ‌شود در همان لحظه ‌ی برخورد با بزاق دهان از بین می ‌رود و خالی می‌ شود و به‌ هیچ ‌وجه برای سلامتی مضر نمی ‌باشد و شما می‌ توانید با خیال راحت آن را برای فرزندان خود خریداری و مصرف کنید.

آبنبات

تولید کنندگان ایرانی در شهر تهران با تنوع بخشیدن محصول خود باعث محبوبیت بی شما در بین خریداران عزیز ایرانیان و خارجیان شده است که باعث فروش بسیار زیاد در بازار های کشور های خارجی از جمله کشور های همسایه شده است اما لازم به ذکر است که یکی از پرفروشترین آبنبات این تولیدکنندگان حتی می توان گفت که محبوبترین محصول این تولید کنندگان می توان به آبنبات رنگی دایره ای و آبنبات رنگی ژله ای نیز اشاره کرد.

از آبنبات چوبی می توان به عنوان پر طرفدارترین و خاطره انگیز ترین خوراکی های پسران و دختران دهه شصت نام برد اما یکی از خوراکی های دیگر در آن زمان می توان به آبنبات چوبی در طرح مختلف بسیار زیبا نام برد.

همچنین این خوراکی خوشمزه می توان گفت که یکی از محبوب ترین تنقلات در بین کودکانی و امروزی و دیروزی است که البته این نکته رو باید گفت که امروزه نیز این آبنبات در بین بزرگسالان به دلیل یادآوری خاطرات خوش کودکی نیز طرفدارانی بی شمار دارد.

اما لازم به ذکر که این خوراکی به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و شاد همچنین نیز این خوراکی خوشمزه از مواد مورد نیاز می توان به شکر، اسانس های خوراکی، گلوکز، رنگ های خوراکی و… نام برد.

آبنبات میوه ای

انواع مختلف این آبنبات ها به صورت تافی ساده یا مغزدار، پاستیل هیرتامین، چوبی، لیسی، مارشمالو، آبنبات ترش، آبنبات سخت و غیره می باشد که بنا به نوع مصرف و سلیقه افراد مدل هایآبنبات میوه ای انتخاب و تهیه می شود. اکثر کودکان نوع پاستیل و چوبی آن را دوست دارند و همیشه برای مصارف خود در هنگام مدرسه و یا بازی آن ها را تهیه می کنند.

علاوه بر اینکه به جای قند و شکر سفید می توان از آبنبات میوه ای استفاده کرد، منبع انرژی بالایی می باشد. که از لحاظ قیمت بسیار مناسب و به صرفه می باشد و خوردن آن برای کودکان و افراد مزایای فراوانی از جمله جلوگیری از سو هاضمه و بهبود عملکرد معده و دستگاه گوارش را به همراه دارد.

این محصولات قیمت گرانی ندارند و انواع آن ها با قیمت های مناسبی به فروش می رسند که اکثر افراد توان خرید آن ها را دارند و می توانند مدلهای مورد نظر خود را برای مصارف شخصی و یا پذیرایی تهیه کنند. اما عواملی نظیر نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید، نحوه فروش، حمل و نقل و جابجایی این محصولات و سایر عوامل دیگر می توانند قیمت این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهند و و بر میزان آن اثر گذار باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.