تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 15847

مهرو کمرانی: نگذاشتند بمانم و حاصل زحماتم را ببینم/ فقط تا بازیهای آسیایی فرصت خواستم

مهرو کمرانی: نگذاشتند بمانم و حاصل زحماتم را ببینم/ فقط تا بازیهای آسیایی فرصت خواستم

مهرو کمرانی در گفتگو با ایسنا، درباره قبول نکردن مربیگری تیم ملی تکواندوی بانوان و مسائلی که در جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو گذشت، اظهار کرد: در جلسه کمیته فنی برنامه‌ام را ارائه کردم و هیچکدام از اعضای کمیته نیز از آن ایرادی نگرفتند. در جلسه نیز صحبتی مبنی بر اینکه من به همراه خانم

مهرو کمرانی در گفتگو با ایسنا، درباره قبول نکردن مربیگری تیم ملی تکواندوی بانوان و مسائلی که در جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو گذشت، اظهار کرد: در جلسه کمیته فنی برنامه‌ام را ارائه کردم و هیچکدام از اعضای کمیته نیز از آن ایرادی نگرفتند. در جلسه نیز صحبتی مبنی بر اینکه من به همراه خانم مداح و زارع کار کنم مطرح نشد اما پس از جلسه تماس گرفتند و این پیشنهاد را دادند که من قبول نکردم چرا که با این تیم کار کرده بودم و هیچکدام از این نفرات با خانم مداح کار نکرده‌اند. من ۵ سال از صفر تا صد زحمت این تیم را کشیدم و به مرحله‌ای رساندم که نایب قهرمان آسیا شدیم، در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان در ریاض به سومی رسیدیم و در مسابقات قبل نیز حریفان ازبک که همگی دارای رنکینگ ۱ و ۳ و ۵ جهان بودند را شکست دادیم، خب همه این موارد نشان دهنده سطح بالای فنی بچه‌های تیم بود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، افزود: تیم را به جایی رساندم که در حال حاضر وضعیت ۸ نفر از بچه‌ها در رنکینگ به شکلی است که می‌توانند در رقابت‌های گرندپری شرکت کنند. چه زمانی شرایط تیم ملی بانوان به این شکل بوده است؟ من فقط فرصت کوتاهی خواستم و اعلام کردم تا بازی‌های آسیایی به من فرصت بدهید، اگر نتیجه نگرفتم خودم می‌روم، چرا که اصراری برای ماندن نداشتم اما برای اینکه تیم به این مرحله برسد شبانه‌روزی زحمت کشیدم و می‌خواستم موفقیتش را ببینم، وگرنه تیم ملی که ارث پدری من نیست.

وی تصریح کرد: با وجودیکه تمامی این موارد در کمیته فنی مطرح شد و بنده نیز ادامه فعالیت به عنوان مربی را قبول نکردم، به یکباره دیدم که نام مرا به عنوان مربی تیم ملی مطرح کرده‌اند. به آن‌ها پیام دادم و گفتم نام مرا خط بزنید چرا که اصلا چنین توافقی نداشتیم. به هر حال مطمئنا رییس فدراسیون و اعضای کمیته فنی هدفشان این است که به تیم ملی کمک کنند و من هم از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

کمرانی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است شان و جایگاه او حفظ نشده است، گفت: در اینباره هر کس دیدگاهی دارد. من حفظ شان و احترام خودم را اینجوری می‌دیدم که فرصتی به من داده شود تا به هدفی که برای آن سال‌ها زحمت کشیدیم برسیم. من همیشه تلاشم را کردم و اینبار فقط خواستم تا بازی‌های آسیایی به من فرصت بدهند که این کار انجام نشد. به هر صورت مشکلی با این قضیه ندارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با هادی ساعی نیز در مدت اخیر صحبتی داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: چنین فرصتی به من داده نشد و فقط در جلسه کمیته فنی صحبت کردیم که البته هیچکس نظر منفی درباره من نداشت و ایراد فنی به کار من نگرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.