تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 20713

مهرزاد: برای قهرمانی والیبال نشسته در جهانی بوستی به سختی تلاش می‌کنم

مهرزاد: برای قهرمانی والیبال نشسته در جهانی بوستی به سختی تلاش می‌کنم

مرتضی مهرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در اردوهای آمادگی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی، اظهار کرد: هر چند در ۲ اردوی قبل به دلیل کمردرد شرایط مناسبی برای حضور در اردو نداشتم، اما الان وضعیت خوبی دارم و تلاشم در تمرینات تکرار قهرمانی تیم والیبال نشسته در قهرمانی

مرتضی مهرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در اردوهای آمادگی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی، اظهار کرد: هر چند در ۲ اردوی قبل به دلیل کمردرد شرایط مناسبی برای حضور در اردو نداشتم، اما الان وضعیت خوبی دارم و تلاشم در تمرینات تکرار قهرمانی تیم والیبال نشسته در قهرمانی جهان بوسنی است.

او گفت: در این مسابقات چون سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز توزیع می‌شود، کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم و باید با تمام قدرت در بوسنی حاضر شویم تا تیم ایران دوباره روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

این عضو تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که با وجود درد ناحیه کمر آیا مشکلی برای تمرین شما ایجاد شده است؟ خاطرنشان کرد: از امروز که تمرینات را شروع کردم شرایطم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد، البته امکانات خوبی نیز در اردوها فراهم شده که امیدوارم پاسخگوی زحمات کادر فنی باشم.

مهرزاد در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز اظهار کرد: تیم ملی در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و تلاش همه بازیکنان بر این است که بهترین عملکرد را در جریان تمرینات داشته باشند تا ضمن دفاع از عنوان قهرمانی در بوسنی، سهمیه پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.