تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 25762

من ایده هایی دارم که پولساز است

<a>من ایده هایی دارم که پولساز است</a>

با توجه به شرایط اقتصادی کشور نمی توانستم باور کنم  که با سرمایه کم هم می شود کسب و کار جدیدی را شروع کنم تا اینکه وارد دنیای تجارت شدم و با فروش محصول سیب به درآمد میلیاردی رسیدم. سیب درختی بنفش در این مقاله می خواهیم شما را با سیب و خواص آن آشنا

با توجه به شرایط اقتصادی کشور نمی توانستم باور کنم  که با سرمایه کم هم می شود کسب و کار جدیدی را شروع کنم تا اینکه وارد دنیای تجارت شدم و با فروش محصول سیب به درآمد میلیاردی رسیدم.

سیب درختی بنفش

در این مقاله می خواهیم شما را با سیب و خواص آن آشنا کنیم، سیب درختی بنفش است با ارتفاع 10 متر که از برگهای کرک دار که کناره هایش دارای دندانه های با فاصله است برخوردار می باشد.

این محصولات دارای نمونه های مختلفی مانند بنفش تو سرخ ترش که یک نمونه کمیاب از سیب درختی است.

درخت سیب دارای گلهای درشت به رنگهای صورتی، سفید و یا صورتی کمرنگ می باشد همچنین میوه های آن دارای یک شکل کروی بوده که در دو قسمت بالا و پایین آن از فرو رفتگی برخوردار است.

این نوع از میوه ها در هر شرایط اقلیمی قادر به رشد است؛ به همین دلیل شاهد برداشت این محصول در اقصی نقاط کشور می باشیم.

سیب فوجی

آیا با سیب فوجی آشنا هستید؟آیا کاربردهای متفاوت آنرا می دانید؟ تصمیم گرفتیم در مجموعه آلماتک به بررسی سیب فوجی بپردازیم و مشخصات آن را بررسی کنیم شما ‌می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ماهر و با تجربه الماتک، بهره‌مند شوید.

سیب فوجی یکی از ارقام سیب می‌باشد که از نظر محصول دهی، بسیار پر محصول است،سیب فوجی بازدهی اقتصادی فوق العاده خوبی دارد و برای تجارت‌های نوپا نیز پرسود است.

سیب فوجی یک سیب پیوندی است، در اوایل دهه ۱۹۳۰ از پیوند دو نوع سیب آمریکایی؛ سیب سرخ و سیب ویرجینیا، سیب رالز گنت؛ پرورش یافته است.

سیب قرمز ترش

در این مقاله انواع خواص سیب قرمز ترش را با مشخصات بسته بندی آن به قیمت عمده و فله خواهید خواند، سیبها بر چند نوع هستند که از آن میان می توان بزرگترین بسته بندی آن را بر پایه رنگ قرمز، زرد، سبز و سفید دانست که در مورد مزه هم می توان به دو نوع ترش و شیرین اشاره نمود.

اما نکته در مورد کاربردهای این سیبها بخواهیم یاد کنیم باید اشاره کنیم که سیبهای قرمز یک نوع سیب برای استفادههای مجالس می باشد که به دلیل شکل و رنگ مناسبی که دارد می توان آن را بعنوان یک نوع سیب بسیار مناسب دانست.

در واقع سیبها را باید بعنوان یک پیش غذای بسیار عالی دانست به دلیل اینکه سیب از میوه جاتی است که خواص فراوانی مانند ضد سرطان بودن دارد، در حقیقت با خوردن سیب آنزیمهای فراوانی داخل بدن می شوند که به محض ورود به کالبد انسان  سلولها و غدد سرطانی را به حمله وا می دارد و به گفته اندیشمندان حداقل تا 23 درصد از سرطان جلوگیری می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.