تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 29829

منتظر درخشش زنان هندبال ایران در بازیهای آسیایی هستیم

منتظر درخشش زنان هندبال ایران در بازیهای آسیایی هستیم

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات فدراسیون هندبال اظهار کرد: فدراسیون هندبال برای ما فدراسیون ارزشمندی است. خوشحالم که به برنامه‌های پاکدل رای اعتماد دادید. امیدوارم این روند رو به رشد با همکاری شما ادامه خواهد داشت. در سال گذشته موفقیت‌های خوبی را مخصوصا در بخش زنان داشتیم. خیلی امیدوار کننده است.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات فدراسیون هندبال اظهار کرد: فدراسیون هندبال برای ما فدراسیون ارزشمندی است. خوشحالم که به برنامه‌های پاکدل رای اعتماد دادید. امیدوارم این روند رو به رشد با همکاری شما ادامه خواهد داشت. در سال گذشته موفقیت‌های خوبی را مخصوصا در بخش زنان داشتیم. خیلی امیدوار کننده است. این اتفاق خوب در رده‌های پایه رخ داده که نوید می‌دهد نسل طلایی را در آینده هندبال خواهیم داشت. با این اتفاقات خوب سطح توقع همه برای بازی‌های پیش رو بالا رفته است. 
معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: هندبال ۶ دوره حضور در بازی‌های آسیایی هندبال را داشته که یک نایب قهرمانی و یک سومی را داشته است. خداراشکر منتظر درخشش زنان این رشته در بازی‌های آسیایی هستیم. امیدوارم با رای قاطعی که امروز به پاکدل دادید حمایت‌ها تا مرز موفقیت ادامه پیدا کند. امیدواریم موفقیت‌ها تکرار شده و ارتقاء پیدا کند. از همه شما و زحماتتان در استان‌ها تشکر می‌کنم. وجود ۱۸ آکادمی هندبال و چندین مدرسه هندبال خیلی امیدوار کننده است. عدد قابل توجهی است که ۱۰۰ مدرسه هندبال داریم و امیدواریم که ثمره آن را ببینیم.
ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.