تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 8179

ملی‌پوش تیم فوتبال زنان سیرجان: شناخت کاملی از رقبای آسیایی نداریم

ملی‌پوش تیم فوتبال زنان سیرجان: شناخت کاملی از رقبای آسیایی نداریم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان اولین نماینده ایران در جام باشگاه‌های زنان آسیا است که با تیم‌های بنیادکار ازبکستان، امان اردن، گوالاکام هند هم‌گروه است  و کار خود را از ۱۶ آبان ماه آغاز می کند.   ملیکا متولی ملی‌پوش ۲۳ ساله تیم سیرجان است که در ترکیب تیم ملی در مقدماتی جام

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان اولین نماینده ایران در جام باشگاه‌های زنان آسیا است که با تیم‌های بنیادکار ازبکستان، امان اردن، گوالاکام هند هم‌گروه است  و کار خود را از ۱۶ آبان ماه آغاز می کند.  

ملیکا متولی ملی‌پوش ۲۳ ساله تیم سیرجان است که در ترکیب تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌ها نیز حضور داشت و نقش پررنگی ایفا کرد. 

متولی فوتبال را از سال ۹۲ و اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال آغاز کرده و اکنون هفتمین سال حضور خود در تیم سیرجان را سپری می‌کند. او پس از مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به اردوهای تیم باشگاهی خود اضافه شد تا آماده حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شود. 

متولی در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی تیم سیرجان اشاره  و بیان کرد: اردوهای تیم حدود دو ماه قبل شروع شد اما من به دلیل حضور در تیم ملی دیرتر به تمرینات اضافه شدم. با این حال به هماهنگی لازم رسیده‌ایم و کارهای تاکتیکی مدنظر مربیان را انجام داده‌ایم. شرایط آمادگی خوبی داریم. روز دوشنبه هم یک بازی دوستانه داشتیم، از ۸ گلی که زدیم ۵-۶ گل روی کارهای تاکتیکی به ثمر رسید اما متاسفانه بازی تدارکاتی نداشتیم و این خیلی بد است‌. 

او در مورد شناخت از حریفان سیرجان در جام باشگاه‌ها گفت: متاسفانه از آنها شناخت کافی نداریم و فیلم بازی‌هایشان را ندیده‌ایم اما چند ملی‌پوش ازبکستان در ترکیب بنیادکار هستند و ما با آنها بازی کرده‌ایم. البته رقبایمان هم شناخت کافی از ما ندارند. هر دو تیم ناشناخته با هم بازی می‌کنیم اما امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه دلخواهمان را بگیریم. البته برای دیدارهای دوم  و سوم کارمان راحت‌تر است چون مسابقه‌شان را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. 

او افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بگیرم. من هم آمادگی کاملی دارم و از نظر روحی روانی هم شرایطم خوب است. فکر می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم و امیدوارم که گل‌زنی کنم‌. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.