تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 15990

ملی‌پوشان تپانچه بادی بعد از کسب نقره تیمی مردان چه گفتند؟

ملی‌پوشان تپانچه بادی بعد از کسب نقره تیمی مردان چه گفتند؟

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل از ۲۲ تا ۳۰ فروردین به میزبانی ریودوژانیرو برزیل در حال برگزاری است. روز گذشته (چهارشنبه) ملی‌پوشان ایران موفق به کسب یک مدال طلا در تیمی تپانچه زنان، بک مدال نقره در تپانچه تیمی مردان و دو برنز در میکس تپانچه و تیمی تفنگ زنان شدند. جواد

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل از ۲۲ تا ۳۰ فروردین به میزبانی ریودوژانیرو برزیل در حال برگزاری است. روز گذشته (چهارشنبه) ملی‌پوشان ایران موفق به کسب یک مدال طلا در تیمی تپانچه زنان، بک مدال نقره در تپانچه تیمی مردان و دو برنز در میکس تپانچه و تیمی تفنگ زنان شدند.

جواد فروغی بعد از کسب مدال نقره تیمی تپانچه بادی مردان اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک مدال برنز و یک مدال نقره را در تپانچه کسب کنیم. کسب این مدال‌ها را به مردم و کشورم تبریک می‌گویم. همه تیراندازان خوب ظاهر شدند. البته بخت با ما یار نبود تا مدال خوش‌رنگ‌تر طلا را کسب کنیم. تا اینجا همه تیراندازان خوب بودند و امیدوارم در مسابقات روزهای آینده هم خوب ظاهر شوند. از همه مسئولان فدراسیون و آنهایی که ما را در این سفر همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

گلخندان: حضور در این جام جهانی ضروری بود تا تیراندازان محک بخورند

وحید گلخندان بعد از کسب مدال نقره تیمی تپانچه بادی مردان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم در این مسابقات چند مدال بگیریم. تا این لحظه سفر شاید رکورد برخی از تیراندازان رکورد خودشان نبود اما خیلی کمک کرد. واقعا این سفر لازم بود و باید انجام می‌شد تا تیراندازان محک بخورند. در این سال مسابقات لیگ، آزاد و برون مرزی نداشتیم و این جام جهانی خیلی کمک کننده بود. از همین جا از ریاست فدراسیون و تمام زحمت‌کشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.