تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 26188

معجزه ای که با روغن های گیاهی در زندگی من افتاد

معجزه ای که با روغن های گیاهی در زندگی من افتاد

خیلی اتفاقی سال گذشته معجزه ای در زندگی من اتفاق افتاد که این معجزه  آشنایی من با روغن های گیاهی بود و با توجه به کاربرد آنها تصمیم گرفتم در این حوزه فعالیت خود را ادامه دهم و ثروتمند شوم. روغن نارگیل قبل از شروع هر مبحثی بهتر است نکته ای را یادآور شویم که روغن

خیلی اتفاقی سال گذشته معجزه ای در زندگی من اتفاق افتاد که این معجزه  آشنایی من با روغن های گیاهی بود و با توجه به کاربرد آنها تصمیم گرفتم در این حوزه فعالیت خود را ادامه دهم و ثروتمند شوم.

روغن نارگیل

قبل از شروع هر مبحثی بهتر است نکته ای را یادآور شویم که روغن نارگیل خوراکی اصل به طور ویژه ای یک روغن محبوب در امر آشپزی می باشد. برای خرید روغن نارگیل خوراکی علی الخصوص یک روغن اصل، باید به فروشگاه های معتبر و یا وبسایتهای آنلاین مطمئن و شناخته شده مراجعه کرد. بسیاری از مردم به علت خواص بهداشتی این روغن آن را به خوبی می شناسند. فوایدی مانند خاصیت ضد میکروبی، آنتی اکسیدان و همچنین خواص کاهش وزن و بهبود پوست جزء خواصی است که اکثر افراد در رابطه با روغن نارگیل شنیده و یا خوانده اند.

در رابطه با فواید بسیار بالای روغن نارگیل خوراکی اصل در بالا به چهار مورد آن پرداخته شد اما در این قسمت به چند مورد دیگر از مزایا و فواید آن می پردازیم که با توجه به این فواید شما می توانید این روغن را در رژیم غذایی خود قرار دهید: ۱_ باعث سوزاندن چوبی ها می شود.

روغن هسته انگور

در زمان تولید آب انگور بعد از گرفتن آب انگور از هسته های باقی مانده ی آن روغن تولید می کنند که این روغن در بسیاری از شهرها مثل شیراز، تهران و اصفهان بسیار خرید و فروش می شود زیرا دارای خواص بسیاری زیادی می باشد. روغن هسته انگور دارای مقادیر بسیار زیادی مواد مغذی از جمله ویتامینهای C و E، پتاسیم و آنتی‌ اکسیدانها و مس می‌ باشند و فاقد کلسترول و سدیم هستند.

انگور میوه ‌ای است که از هزاران سال قبل کشت می‌ شده و به دلیل طعم بی‌ نظیر آن و خواص زیادی که دارد یکی از محبوب ترین میوه‌ ها به شمار می ‌رود پرورش میوه انگور در سراسر جهان و در همه کشورهای اروپایی و آفریقا و آمریکا و همچنین کشور ایران صورت می گیرد. انگور با وجود خواص زیادی که دارد اما خوردن آن به ‌صورت ناشتا و شکم خالی می‌ تواند برای بدن مضر باشد زیرا خوردن آن به‌ صورت ناشتا سبب التهاب معده، حالت تهوع و سردرد می‌ شود. میوه انگور دارای طبع گرم و تری می باشد اما بلعکس روغن هسته انگور طبع سرد و خشکی دارد.

روغن

از پرمصرف ترین انواع روغن های گیاهی می توان روغن سویا را برشمرد که در بین سایر روغن ها تولیدی مصرف بیشتری دارد و قیمت عرضه آن نیز بسیار مناسب است به طوری که با بهترین قیمت توسط تولید کننده آن به مشتریان عرضه می شود و کسانی که قصد خرید این روغن را دارند به صورت مستقیم و بی واسطه با تولید کننده ارتباط برقرار می کنند و نسبت به خرید آن برای خود اقدام می نمایند تا به این شکل ارزان تر و سریع تر به دست آنها برسد.

روغن سویا از بهترین نوع روغن های خوراکی نه تنها در ایران بلکه در جهان است که به دلیل داشتن مقدار زیادی اسیدهای چرب غیراشباع برای سلامتی کمترین میزان ضرر را دارد؛ این روغن به شکل فله یا بسته بندی توسط کارخانجات فروش آن به خریداران عرضه می‌شود و از روغن هایی است که برای سلامت قلب بسیار مفید است.

این محصول به صورت مستقیم از دانه سویا و به روش‌های مختلفی تهیه می شود اما یکی از بهترین روش ها استفاده از فشار مکانیکی بوده و با استفاده از دستگاه های خاصی نسبت به فشار دادن دانه اقدام شده تا روغن موجود در آن خارج گردد که کاملا سالم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.