تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 13557

مطهری: سازمان‌یافته و برای تخریب از پرسپولیس انتقاد می‌کنند/ ما یک تیم هستیم

مطهری: سازمان‌یافته و برای تخریب از پرسپولیس انتقاد می‌کنند/ ما یک تیم هستیم

حمید مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در مدت بیش از دو سالی که ما در پرسپولیس بوده‌ایم، همیشه سعی کردیم در این تیم ثبات ایجاد کنیم و یک فوتبال رو به جلو و قابل احترام ارائه بدهیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم اما با این حال پرسپولیس در

حمید مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در مدت بیش از دو سالی که ما در پرسپولیس بوده‌ایم، همیشه سعی کردیم در این تیم ثبات ایجاد کنیم و یک فوتبال رو به جلو و قابل احترام ارائه بدهیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم اما با این حال پرسپولیس در شرایط سخت هم نشان می‌دهد که تیم بزرگی است. با این مشکلاتی که ما داشتیم شاید باید روی روند فنی ما هم تاثیر می گذاشت اما با توجه به بازیکنان و تیمی که داریم، روند خوب‌مان را حفظ کردیم. ما در شرایط سخت باید نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و با ذهن برنده‌ خواه پیش می‌رویم. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم تا اینجای فصل خوب کار کردیم و الان هم در کورس قهرمانی هستیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره فشارهای پس از شکست برابر فولاد هم گفت: هر چه در سطح بالاتر مربی‌گری می‌کنید و یا کار می‌کنید فشارهای بیش‌تری را باید تحمل کنید. در پرسپولیس این فشارها واقعا زیاد است. این فشارها هم روی ما به عنوان مربی و هم روی بازیکنان است. ما در آن دیدار در شرایطی شکست خوردیم که شش یا هفت بازیکن‌مان را نداشتیم که این موضوع منجر به باخت شد و بعد زیر فشار قرار گرفتیم اما ما زیر این فشارها هیچ وقت خم نمی‌شویم و بعد تلاش کردیم که ریکاوری خوبی داشته باشیم و بعد از آن بازی دو برد خیلی خوب برابر نساجی و آلومینیوم به دست آوردیم. این موضوع بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که خیلی سریع خودمان را با شرایط تطبیق می‌دهیم. البته این که می‌گویم در دیدار برابر فولاد شش، هفت بازیکن‌مان را نداشتیم نمی‌خواهم برد تیم فولاد را لوث کنم چون بعد از بازی هم به آن‌ها تبریک گفتم. آن‌ها برای برد خیلی زحمت کشیدند اما ما هم مستحق شکست نبودیم.

وی افزود: همیشه نشان داده‌ایم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول را می‌زند. در دیدار برابر فولاد در نیمه دوم واقعا فوتبال خوبی را ارائه کردیم و ۱۰ نفره شدن ما تاثیر زیادی روی باخت داشت.

مطهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما امسال شرایط خیلی سختی را داشتیم اما سعی کردیم همه اتفاقات درون تیم حل بشود. اگر آقای گل‌محمدی استعفا دادند به‌خاطر این بود که توقعات در پرسپولیس زیاد است. ما در دو سال اخیر بازیکنان زیادی از دست دادیم اما همیشه سعی کرده‌ایم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم چون ما یک تیم به همه معنا هستیم و این تیم است که کارش را پیش می‌برد. تیم ما بازیکنانی دارد که ذهن برنده خواه دارند. همه بازیکنان با روند تاکتیکی تیم پیش می‌روند چون مبارز و جنگجو هستند. در دیدار برابر آلومینیوم ببینید بازیکنان تعویضی مثل سید جلال حسینی، رضا اسدی، علی شجاعی و مهدی پاکدل چقدر خوب و با انرژی مثبت بازی کردند. این نشان می‌دهد که ما به معنای واقعی تیم هستیم و کار کردن با این بازیکنان واقعا لذت بخش است. همه این مسائل به ما کمک کرده تیم‌مان امسال باز هم در کورس قهرمانی باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقدهایی که به عملکرد این تیم مطرح می‌شود و اینکه برخی می‌گویند شاگردان گل‌محمدی بازی‌های زیبایی ارائه نمی‌دهند هم گفت: همیشه گفته‌ام انتقاداتی که منصفانه باشد را ما به روی چشم می‌پذیریم. انتقاد باعث پیشرفت می‌شود. اما متاسفانه برخی انتقادات تخریبی و سازمان یافته است. این‌ها است که روح آدم را خراب می‌کند و نباید به آن‌ها توجه کنیم. ما انتقادپذیر هستیم اما برای انتقاداتی که منصفانه باشد اما برخی انتقادها غیرمنصفانه و سازمان یافته است که این بد است. چون تیم را تخریب می‌کند. ما نباید به این انتقادات توجه کنیم.

او هم‌چنین گفت: همه اذعان دارند که ما فوتبال خوب و کلاسیک ارائه می‌دهیم و همیشه سعی کرده‌ایم فوتبال قابل احترام ارائه بدهیم. ما هم در بخش نتیجه گیری و هم در نوع بازی واقعا خوب کار کرده‌ایم.

مطهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتشار یک فایل صوتی که در آن مقامات ارشد فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف توصیه کرده‌اند تا رای بازیکن گابونی باشگاه گل گوهر تایید و به تیم‌های استقلال و سپاهان امتیاز داده شود هم گفت: از کمیته انضباطی می‌خواهیم که همیشه منصفانه رای بدهد. من فکر می‌کنم با این فایل صوتی که به آن اشاره کردید همه چیز مشخص است.

وی در ادامه درباره دلایل جدایی مهدی شیری از پرسپولیس هم گفت: مهدی شیری در پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم در آینده کاری‌اش هم موفق باشد.

او در ادامه به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع در روحیه ما تاثیر می‌گذارد اما این گونه نیست که برای آینده انگیزه نداشته باشیم. در پرسپولیس همیشه باید نهایت تلاشت را انجام بدهی تا موفق باشیم. بالاخره بازیکنان و اعضای تیم زحمت می‌کشند که در یک جای بزرگ‌تر مثل یک ویترین دیده بشوند اما به یکباره این اتفاقات رخ می‌دهد که حاصل کم کاری برخی آقایان است. روزهای اول این موضوع حس بدی به تیم داده بود اما الان برای لیگ می‌جنگیم و هر بازی برای‌مان حکم فینال را دارد. امیدوارم بتوانیم در این شرایط سخت از این بازی‌ها عبور کنیم و هواداران‌مان را شاد کنیم. هواداران ما همیشه تشنه جام گرفتن هستند و ما هم برای شادی دل آن‌ها تلاش می‌کنیم. پرسپولیس هم نشان داده قدرت فوتبال ایران و آسیا است.

مطهری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس و واگذاری بخشی از سهام این باشگاه‌ها به پیشکسوتان‌شان هم، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. صاحبان اصلی پرسپولیس همین هواداران و پیشکسوتان عزیز هستند.

او هم‌چنین گفت: بازیکنان بزرگ‌تر تیم ما واقعا کمک می‌کنند و برای سایرین الگوی فنی و اخلاقی هستند. سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه همیشه به تیم کمک کرده‌اند. امیدوارم مشکلات مالی هم برطرف شود؛ چرا که همه بازیکنان با همه وجودشان برای تیم کار می‌کنند.

مربی پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد فنی رامین رضاییان در نخستین بازی که برای پرسپولیس هم انجام داد، گفت: رامین رضاییان بازیکن با کیفیتی است و وظایفی که به او داده بودیم را به نحو احسن انجام داد اما اعتقاد من این است که رامین رضاییان خیلی بیش از این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

مطهری در پایان درباره مصاف هفته نوزدهم تیمش برابر گل‌گهر سیرجان هم گفت: گل‌گهر تیم قابل احترامی است. مدتی پیش به دلیل کسر امتیاز شرایطش کمی بد شد اما تیمی هستند که من مدل فوتبال آن‌ها را دوست دارم و فوتبال خوبی ارائه می دهند. آن‌ها می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به امید خدا فوتبال خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.