تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 30265

مصطفی امامی و مژده لواسانی تحویل سال شبکه پنج را اجرا می‌کنند

مصطفی امامی و مژده لواسانی تحویل سال شبکه پنج را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی «پنج ستاره» ویژه تحویل سال از امشب شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می رود. این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می شود و روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی «پنج ستاره» ویژه تحویل سال از امشب شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می رود. این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می شود و روز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد سه شنبه پخش خواهد شد.
«پنج ستاره» با اجرای ترانه های محلی با لباس های محلی و … قاب تصویر رنگارنگی از سرزمین زیبا و پهناورمان به مخاطبان هدیه می دهد. پرداختن به فرهنگ و هنر غنی ایرانیان، تاریخ و جغرافیای زیبای ایران زمین و … نیز از دیگر بخش های پنج ستاره نوروزی است.
همچنین به تصویر کشیدن جذابیت های گردشگری، اماکن دیدنی، فرهنگ، هنر و … شهر تهران از دیگر بخش های این برنامه است. حضور مهمانان ویژه در ژانر های مختلف از بخش های دیگر این برنامه است.
به گزارش مهر، این دومین اجرای تحویل سال مصطفی امامی است که این روزها بیشتر با برنامه صبحگاهی دیده می شود و سال گذشته هم تحویل سال شبکه پنج را بر عهده داشت. مژده لواسانی هم آخرین بار سال ۹۶ اجرای تحویل سال تلویزیون را بر عهده داشت. لواسانی از سال گذشته برنامه «بسته پیشنهادی» را در شبکه دو سیما روی آنتن داشت و امسال هم «در پناه عشق» را ویژه ماه رمضان اجرا کرد؛ برنامه هایی که هر ۲ قرار بود به فصل های بعدی هم برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.