تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 18908

مشکل بازی تدارکاتی به بسکتبال رسید!

مشکل بازی تدارکاتی به بسکتبال رسید!

به گزارش ایسنا، روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۴ خرداد تیم ملی بسکتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ب رفت تا خود را برای مسابقات پیش رو آماده کند. بازی تدارکاتی که هرچند از نظر کادرفنی و سعید ارمغانی مناسب بود، اما در حقیقت آخرین راه گریز بسکتبالیست‌های ایران از عدم وجود بازی تدارکاتی

به گزارش ایسنا، روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۴ خرداد تیم ملی بسکتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ب رفت تا خود را برای مسابقات پیش رو آماده کند. بازی تدارکاتی که هرچند از نظر کادرفنی و سعید ارمغانی مناسب بود، اما در حقیقت آخرین راه گریز بسکتبالیست‌های ایران از عدم وجود بازی تدارکاتی به شمار می‌رفت.

البته طبق شواهد عدم وجود بازی‌های تدارکاتی تنها به بسکتبال ختم نمی‌شود. این مهم برای سایر تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی نیز تبدیل به مشکل شده است.

حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، درباره تاثیرات کمبود بازی‌های تدارکاتی گفت: هر چقدر بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم بهتر است. نبود بازی تدارکاتی قطعا به ضرر تیم‌ها است، البته شرایط به گونه‌ای است که یا بازی‌ها کنسل می‌شود یا تیم‌های خارجی به ایران نمی‌آیند. شرایط سخت است و باید درک کنیم. تلاش زیاد باید کرد تا به نتیجه برسیم.

اسطوره بسکتبال ایران ادامه داد: همه رشته‌ها مشکل بازی‌های تدارکاتی دارند و این معضل یک درد مشترک است، فوتبال و بسکتبال هم ندارد. از نظر ارزی و سیاسی برخی کشورها مشکلاتی ایجاد می‌کنند و کار سخت شده است. خوشبختانه فعلا یک اردوی صربستان داریم که هنوز لغو نشده و بهتر از هیچی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.