تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 12305

مشوق‌های قانون جوانی جمعیت برای زنان «شاغل»

مشوق‌های قانون جوانی جمعیت برای زنان «شاغل»

به گزارش ایسنا، کبری خزعلی در مراسم بزرگداشت روز زن که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور وزیر رفاه برگزار شد، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی ترسیم جایگاهی برای زن شده است که در دنیا نظیر ندارد و تنها باید تمام مسئولان سه قوه برنامه‌های تدوین شده برای زنان

به گزارش ایسنا، کبری خزعلی در مراسم بزرگداشت روز زن که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور وزیر رفاه برگزار شد، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی ترسیم جایگاهی برای زن شده است که در دنیا نظیر ندارد و تنها باید تمام مسئولان سه قوه برنامه‌های تدوین شده برای زنان را بررسی، تایید و تصویب کنند. 

وی با بیان اینکه زنان ثابت کرده‌اند اگر امنیت آنها تامین شود می‌توانند در تمام عرصه‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: در عین حال زنان با قوانین و امکانات و نحوه مطالبه آن آشنا نیستند و اگر این قوانین را بدانند به بهترین وجه می‌توانند از آنها در زندگی استفاده کنند. زنان باید اجرای این قوانین را مطالبه کنند. 

خزعلی در ادامه به قانون جوانی جمعیت و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مادران نیز اشاره و تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت برای همه عرصه‌های زندگی مشوق‌های مادی و معنوی در نظر گرفته تا به امر “مادری” زنان در حال خدمت (شاغل) نیز اهمیت داده شود و در واقع اکثر مشوق‌های این قانون پیرامون شخص مادر و خانواده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.