تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 3900

مشاور فنی تیم ملی هاکی زنان: هنوز آماده نیستیم/ شرایط بازی تدارکاتی خارجی نداریم

مشاور فنی تیم ملی هاکی زنان: هنوز آماده نیستیم/ شرایط بازی تدارکاتی خارجی نداریم

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی زنان ایران آبان‌ماه ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را پیش رو دارد و در این راستا سه مرحله اردوی آماده‌سازی پشت سر گذاشته است.   محمدعلی ملک‌احمدی که به تازگی به عنوان مشاور فنی تیم ملی انتخاب شده است در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی ملی‌پوشان اشاره

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی زنان ایران آبان‌ماه ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را پیش رو دارد و در این راستا سه مرحله اردوی آماده‌سازی پشت سر گذاشته است.  

محمدعلی ملک‌احمدی که به تازگی به عنوان مشاور فنی تیم ملی انتخاب شده است در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی ملی‌پوشان اشاره و بیان کرد: از نظر آمادگی جسمانی و بدنسازی حدود ۶۰، ۷۰ درصد آماده هستند اما از نظر تکنیکی و تاکتیکی از آماده نیستند و هنوز خیلی کار دارند. تقریبا پنج، شش نفرشان خوب هستند اما باید کاری کنیم که هر ۱۲ نفر به آمادگی برسند.  

او افزود: ۱۸ نفر در اردوی سوم حضور داشتند و قرار شده از اردوی چهارم چند ملی‌پوش سابق را هم اضافه و تست کنیم. امیدوارم بتوانیم در چند اردوی باقی مانده تا قهرمانی آسیا به آمادگی برسیم چون هنوز به فرم ایده‌آلی که باید تاکتیک‌پذیر باشیم، نرسیده‌ایم.  

 مشاور فنی تیم ملی هاکی زنان در ادامه بیان کرد: سعی کرده‌ایم پنج اردوی دیگر در نظر بگیریم. ۷۰ روز تا قهرمانی آسیا باقی مانده و در این مدت حداقل باید ۳۵ روز در اردو باشیم. از طرفی در نظر داریم برای سه اردوی پایانی با تیم‌های خوب زنان در استان‌ها بازی تدارکاتی انجام دهیم. از آن‌جایی که شرایط بازی تدارکاتی خارجی مهیا نیست،  باید از تیم‌های داخلی استفاده کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که مسابقه با تیم‌های استانی به تیمی که قصد شرکت در قهرمانی آسیا را دارد، چه کمکی می‌کند؟ گفت: واقعا کمک نمی‌کند چون سطح‌شان پایین‌تر از تیم ملی است، اما همین که بازیکنان در قالب یک بازی تدارکاتی با هم کار کنند، باز هم بهتر است. با توجه به شرایط بیماری کرونا و فرصت باقی مانده دیگر نمی‌توانیم درخواست بازی تدارکاتی به کشوری بدهیم یا این‌که ما اعزام شویم چون خیلی از کشورها در این شرایط اجازه بازی تدارکاتی ندارند.

ملک‌احمدی در مورد رقیبان ایران در قهرمانی آسیا گفت: فیلیپین، قزاقستان، تایلند و مالزی از رقیبان ما هستند. مشکل اصلی ما با تایلند و قزاقستان است که اگر بتوانیم بر آنها غلبه کنیم، قطعا یکی از سکوهای دوم یا سوم را می‌گیریم. البته شرایط این تیم ها نسبت به دور قبل مسابقات بهتر شده است. از طرفی وضعیت تیم ایران هم خیلی حساس است و بعد از ۸ سال دوری از مسابقات برون مرزی، دور قبل به قهرمانی آسیا اعزام شد. با این حال کسب سکو خیلی سخت نیست و همه چیز به این بستگی دارد که در اردوهای باقی مانده چه شرایطی را فراهم می‌کنیم.  

انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.