تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27327

مس شهر بابک قهرمان دور رفت سوپر لیگ والیبال نشسته مردان شد

مس شهر بابک قهرمان دور رفت سوپر لیگ والیبال نشسته مردان شد

به گزارش ایسنا، دور رفت رقابتهای سوپر لیگ والیبال نشسته مردان که با حضور ۶ تیم مس شهر بابک کرمان، پالایش نفت آبادان، شهرداری گنبد، تبرک مشهد ، ذوب آهن اصفهان و تیم ملی جوانان از دهم آذر آغاز شده بود با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید. در دور رفت این

به گزارش ایسنا، دور رفت رقابتهای سوپر لیگ والیبال نشسته مردان که با حضور ۶ تیم مس شهر بابک کرمان، پالایش نفت آبادان، شهرداری گنبد، تبرک مشهد ، ذوب آهن اصفهان و تیم ملی جوانان از دهم آذر آغاز شده بود با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید.
در دور رفت این مسابقات، مس شهر بابک کرمان بدون باخت اول شد و تیم‌های پالایش نفت آبادان، شهرداری گنبد و ذوب آهن اصفهان در جدول رده‌بندی به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.
دور برگشت این رقابتها از روز پنجشنبه ۸ دی آغاز می‌شود که در اولین دیدار مس شهر بابک به مصاف شهرداری گنبد می‌رود.
پس از پایان دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ والیبال نشسته مردان، ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در نهایت تیم قهرمان بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شود.
تیم قهرمان این رقابتها به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال نشسته باشگاههای جهان که آبان سال آینده به میزبانی مصر برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.
در طی برگزاری ۵ دوره رقابتهای والیبال نشسته باشگاههای جهان، ۴ دوره ذوب آهن اصفهان و یک دوره پگاه تهران که هدایت این دو تیم را هادی رضایی برعهده داشت، قهرمان باشگاه‌های جهان شده‌اند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.