تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
کد خبر : 26536

مزه ی سیر ثروت را به زندگی ام باز گرداند

مزه ی سیر ثروت را به زندگی ام باز گرداند

افراد عادی آرزو میکنند میلیونر شوند اما افراد میلیاردر آنرا در اولویت خودشان قرار داده اند، اگر میخواهید میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید باید یاد بگیرید آنرا در اولویت خودتان قرار دهید. من نیز تصمیم گرفتم تمام اهداف زندگی ام را بر پایه ی رسیدن به این موضوع بنا کنم و برای اولین قدم کسب

افراد عادی آرزو میکنند میلیونر شوند اما افراد میلیاردر آنرا در اولویت خودشان قرار داده اند، اگر میخواهید میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید باید یاد بگیرید آنرا در اولویت خودتان قرار دهید. من نیز تصمیم گرفتم تمام اهداف زندگی ام را بر پایه ی رسیدن به این موضوع بنا کنم و برای اولین قدم کسب و کار جدیدی را در حوزه ی سیر شروع کردم و با وجود اینکه سرمایه کمی برای شروع کار داشتم توانستم پس از مدتی به ثروت زیادی برسم.

پودر پوست سیر

در ایران، دو نوع پودر پوست سیر ایرانی و پودر پوست سیر چینی وجود دارد.قیمت پودر پوست سیر ایرانی گران است و به علت تهیه شدن از سیر بسیار با کیفیت استان همدان، خواص بیشتر و کیفیت بالاتری از نوع چینی دارد.

یکی از نشانه های خالص بودن پودر پوست سیر ایرانی بعد از آسیاب، به هم چسبیدن آن ها به یکدیگر است.

برای این که این مشکل رخ ندهد، مقداری پودر پوست سیر چینی اضافه می شود تا چسبندگی پودر پوست سیر ایرانی از بین برود.

در طب سنتی، پودر پوست سیر خواص زیادی دارد. از خواص پودر پوست سیر می توان به رقیق سازی خون، رفع قلنج، ربع عطش، رفع درد های مضمن و گرم کننده بدن می باشد.

پودر سیر فامیلا

اگر بخواهیم از طعم فوق العاده ای که پودر سیر فامیلا به غذا می بخشد بگذریم، این چاشنی از خواص دارویی و درمانی زیادی بهره مند است.به این ترتیب می توانید با توجه به جزئیات این محصول، از به روزترین قیمت پودر سیر فامیلا فله در سایت اینترنتی مورد نظر اطلاع کسب کنید.

این محصول از دسته ادویه های قدیمی محسوب می شود که در همه انواع غذا به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

از مهمترین مزایای پودر سیر فامیلا که خواهان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد، می توان به کاهش فشار خون، کمک به هضم غذا، جلوگیری از سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن و … اشاره کرد.

پودر پیاز خشک شده

پودر پیاز قرمز به دلیل عطر قوی تری که دارد در بازار بسیار محبوب تر می باشد.اصولا می توان گفت که اکثر پودرهای موجود از پیاز قرمز تهیه می شوند و قیمت پودر پیاز خشک شده بسیار گران می باشد.

اما با این حال هم پودر پیاز قرمز و هم پیاز سفید تهیه و عرضه می شود که از لحاظ رنگ ظاهری دارای تفاوتهایی با هم می باشند.این نوع ادویه از خشک کردن پیاز به دست می آید.

در این فرایند پیازهای سالم و درشت را پس از خرد کردن، خشک می کنند و در دستگاه های خرد کن و یا مخلوط کن به صورت کامل به شکل پودر شده در می آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.