تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 3060

مرور فیلم‌های اندی لاو بازیگر آسیای شرق در شبکه نمایش

مرور فیلم‌های اندی لاو بازیگر آسیای شرق در شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته آینده را به مرور آثار «اندی لاو»، از بازیگران شناخته شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت. همچنین پخش نخست فیلم «قوچ» (Rams) محصولی از سینمای استرالیا، از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای این هفته است. فیلم‌های شبکه نمایش در ساعات مختلف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته آینده را به مرور آثار «اندی لاو»، از بازیگران شناخته شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت. همچنین پخش نخست فیلم «قوچ» (Rams) محصولی از سینمای استرالیا، از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای این هفته است.

فیلم‌های شبکه نمایش در ساعات مختلف نیز به این شرح است:

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۰ مرداد تا ۵ شهریور پخش خواهد شد: «توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم»، «دایان باخ» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۵:

باکس ثابت فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه رسان».

ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی شبکه نمایش، که در فصل تابستان در ساعت ۱۹ پخش می‌شوند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهند بود: «تاریکی»، «دادگاه»، «بسوی مقصد»، «بهترینشان»، «راننده»، «امی و غازهای وحشی»، «هدیه نهایی».

ساعت ۲۱:

«اندی لاو» بازیگر، صداپیشه و کارگردان متولد هنگ کنگ این هفته مهمان شبکه نمایش است. او از بازیگرانی بود که در دوره رشد سینمای هنگ کنگ در دهه هشتاد نقشی پر رنگ داشت و در بیش از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرد. اندی لاو از موفق ترین بازیگران سینمای منطقه شرق آسیا است و جوایز داخلی بسیاری دریافت کرده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر در هفته پیش رو شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «اعمال شیطانی»، «عملیات میلان»، «طوفان آتش»، «خانه خنجرهای پرنده»، «گمشده و عشق»، «نجات آقای وو»، «موج انفجار».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم هاست: «سه روز بعد»، «فداکار»، «آگاتا و حقیقت قاتل»، «ساخت ایتالیا»، «کریپتو»، «ماموران بزرگرا» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰ استرالیا و ساخته «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال‌هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می‌دهد سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش «نبرد الجزایر»، «انتخاب اسلحه» «جزیره ای بر بام دنیا، «مروارید مرگ»، «بیست و چهار چشم»، «دره انتقام» و «سرتو بدزد رفیق» (ساخته سرجی لئونه) هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.