تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 18351

مردم در ۱۵ خرداد پای ولایت ایستادند/ فیلم “عنکبوت مقدس” نشانه عجز دشمن است

مردم در ۱۵ خرداد پای ولایت ایستادند/ فیلم “عنکبوت مقدس” نشانه عجز دشمن است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز در اجتماع بزرگ عاشقان روح‌الله، ضمن محکومیت حواشی جشنواره کن و فیلم ضد ایرانی اسلامی عنکبوت مقدس اظهار کرد: به نظر می رسد سال‌های آخر ایادی کفر و شرک باشد که دیگر به مقابله با امام رضا(ع) برخاستند و این نشان می‌دهد دشمن دیگر کم آورده و ناامید شده

حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز در اجتماع بزرگ عاشقان روح‌الله، ضمن محکومیت حواشی جشنواره کن و فیلم ضد ایرانی اسلامی عنکبوت مقدس اظهار کرد: به نظر می رسد سال‌های آخر ایادی کفر و شرک باشد که دیگر به مقابله با امام رضا(ع) برخاستند و این نشان می‌دهد دشمن دیگر کم آورده و ناامید شده است، در واقع امروز جریان غرب به همه چیز چنگ می‌زند تا خود را زنده نگه دارد. 

وی افزود: بازیگرنماها همیشه به اعتقادات مردم اهانت کردند و به این کار خود ادامه می‌دهند اما سعی می‌کنند چهره واقعی خود را پشت ملیت، وطن‌دوستی و انسان‌دوستی پنهان کنند که همه این ادعاها دروغ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با طرح این سوال که هنرمندنماها در کدام‌ میدان دفاع از خاک و ناموس و تاریخ ایران و کمک به نیازمندان به یاری مردم شتافتند، تصریح کرد: این افراد در کدام سیل و زلزله برای خدمت به مردم وارد میدان شدند؟ در کدام فتنه از مردم ما حمایت کردند؟ متاسفانه هیچ کدام اهل چنین فداکاری‌هایی نیستند یکی از آنها هم که در زلزله کرمانشاه وارد میدان شد مشخص نیست با کمک‌های مردمی و پول‌های مردم چه کرده است.

مردم در ۱۵ خرداد پای ولایت ایستادند/ فیلم "عنکبوت مقدس" نشانه عجز دشمن است

گرزین با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها و هنرمندنماها هیچ گاه حرمت دین، خدا و اهل بیت(ع) را نگه نداشتند، افزود: اوج این کار در فتنه ۸۸ و اهانت به امام حسین(ع) و همراهی با فتنه‌گران بود، اکنون نیز با اهانت به امام رضا(ع) بار دیگر دست خود را بیش از پیش رو کردند اما ملت ایران همیشه پای حرمت‌ها و اعتقادات خود ایستاده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه ۱۵ خرداد، گفت: این واقعه نیز مصداقی از نگه‌داشتن حرمت امام توسط مردم ایران است که پای اعتقادات خود ایستادند و از ولی فقیه زمان خود حمایت کردند، این سنت الهی است که هر گاه مردم پای حرمت‌ها و آرمان‌های خود بایستند خداوند از آنها یاری می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران به دلیل ایستادن پای امامِ خود به پیروزی رسید، تصریح کرد: ملت ایران زندگی صادقانه، خالصانه و صداقت امام راحل را به عینه دیدند، امام(ره) از دنیای خود گذشت و هیچ‌گاه حاضر نشد آخرت خود را فدای دنیای خود کند چه برسد به دنیای دیگران.

مردم در ۱۵ خرداد پای ولایت ایستادند/ فیلم "عنکبوت مقدس" نشانه عجز دشمن است

گرزین با بیان اینکه دشمن وحشیانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران انجام داده و چهره‌های برجسته دانشمندان و حافظ امنیت ما را ترور کرده است، تاکید کرد: گرچه دشمن جنگ، ترور و تحریم های سنگین تاریخی را علیه ملت ایران روا داشته اما این ملت همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همان مردم دوران امام راحل هستند و هیچ تغییری نکردند، تاکید کرد: هر چقدر دشمن در فضای مجازی دست به دروغ و سمپاشی علیه ملت ایران بزند باز هم تغییری در ملت ایران ایجاد نمی شود و این کار قابل ستایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآور شد: با وجود آنکه مردم توسط برخی مسئولان نادان سختی و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها متحمل سختی می‌شوند اما در اوج گرانی‌ها و سختی‌ها از کمک و یاری به هموطنان خود دست برنمی‌دارند و وقتی می‌بینند انقلاب اسلامی در خطر است وارد میدان می شوند و در این راه هزینه می دهند و این کار مردم به شدت دشمنان را ناراحت کرده است.

گرزین با بیان اینکه دشمن در دولت قبل هر چه قدر می خواست از طریق نفوذی‌ها و جاسوس‌ها به ملت ایران فشار وارد کرد، بیان کرد: ملت ایران در اوج مشکلات اینطور گروه‌گروه از سرود “سلام فرمانده” استقبال می‌کنند و ارادت خود را به امام زمان(عج) نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران مرز بین انقلاب و ضدانقلاب را به خوبی درک کردند، متذکر شد: دشمن باید این آرزو را به گور ببرد که بخواهد از طریق نفوذی ها و نقشه های شوم خود مردم ایران را از اعتقادات‌شان برگرداند گرچه باید با اقتدار بیشتر با جریانات نفوذی و خائنان به ملت برخورد شود.
انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.