تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 10398

مربیان موتور محرک کاراته در روزهای سخت

مربیان موتور محرک کاراته در روزهای سخت

به گزارش ایسنا، سید حسن طباطبایی در مراسم بدرقه تیم ملی کاراته به قهرمانی آسیا که با حضور صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، احمد راستینه عضو کمیسیون ورزش مجلس، اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارت و اعضای تیم‌های ملی کاراته برگزار شد، گفت: متاسفانه حدود سه دوره است که تیم‌های پایه ما در  مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، سید حسن طباطبایی در مراسم بدرقه تیم ملی کاراته به قهرمانی آسیا که با حضور صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، احمد راستینه عضو کمیسیون ورزش مجلس، اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارت و اعضای تیم‌های ملی کاراته برگزار شد، گفت: متاسفانه حدود سه دوره است که تیم‌های پایه ما در  مسابقات قهرمانی آسیا غایب بوده و یکی از دلایلش این بوده که مسابقات تیم‌های پایه همزمان با هم در دختران و پسران برگزار می‌شود و معمولا فدراسیون باید جمعیت بزرگی را اعزام می‌کرد که متاسفانه این اتفاق تا کنون نیفتاد. حالا در مسابقات قزاقستان شرکت می‌کنیم و اگر تلاش جامعه کاراته نبود و انرژی مثبت القا نمی‌شد، همچنان این اعزام کاری نشدنی و سخت بود.

او افزود: اعزام ما کیفی است. با وجود کرونا انتخابی‌ها و اردوها را برگزار کردیم. ورزشکاران عاشقانه در اردوها حضور داشتند. گاهی کاستی ها در اردوهای شهرستان‌ها بود اما با عشقی که داشتند تیم را آماده کردند.

طباطبایی بیان کرد: از همه مربیانی که خالصانه و با کمترین امکانات تیم را آماده کردند. با شرایطی دشوار این تیم آمادگی پیدا کرد تا به مسابقات اعزام شود و امیدوارم با موفقیت و مدال‌های رنگارنگ برگردد. نام این کاروان، کاروان عزم و ایمان است و امیدوارم با عزمی راسخ نتیجه‌ای تاریخی برای کاراته به ارمغان بیاورند. موتور محرک کاراته مربیانی هستند که زحمت می‌کشند و ورزشکاران را آماده می‌کنند. امیدوارم بتوانیم بارها پرچم ایران را در قزاقستان بالا ببریم.

به گزارش ایسنا طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون کاراته، قرار بود که حمید سجادی وزیر ورزش در این مراسم حضور پیدا کند اما اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارت به جای او در بدرقه ورزشکاران حاضر شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.