تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21760

مراسم بزرگداشت قیام ۱۷ شهریور در سراسر کشور برگزار می شود

مراسم بزرگداشت قیام ۱۷ شهریور در سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: هفدهم شهریور ۱۳۵۷؛ حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت ها و مبارزات ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و استبداد  نظام مزدور ستمشاهی است. ۱۷شهریور ماه؛ یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:
هفدهم شهریور ۱۳۵۷؛ حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت ها و مبارزات ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و استبداد  نظام مزدور ستمشاهی است.
۱۷شهریور ماه؛ یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را میدان تحقق دلاورمردی و رشادت های تاریخ ساز خود کرده و عاشورای حسینی را در  شهریور ۵۷ تجسم بخشید.
قیام جمعۀ خونین هفدهم شهریور ۱۳۵۷،  اگرچه جمعه سیاه نام گرفت اما با ایجاد یک موج قوی و سهمگین از خون پاک شهدا، هیمنۀ پوشالی رژیم ستمشاهی تا بن دندان مسلح پهلوی را در هم شکست و اریکۀ قدرت طاغوتیان را نابود کرد، روزی که عامل تسریع‌کنندۀ روند پیروزی انقلاب اسلامی  است.
ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریوردر تمام کشور برگزار خواهد شد و در تهران «روز چـهار ‌شــنبـه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶» از سـاعت ۱۸:۰۰، با سخنرانی ‘سردار سرتیپ اشتری’ «فرمانده محترم انتظامی کل کشور» در مقابل شهرداری منطقۀ  ۱۲، واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهدین اسلام و  نیز مراسم ادای احترام و عطرافشانی و گلـریـزان مزار شهدای قیام یوم الله هفدهم شهریور «روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۷» از ساعت ۳۰: ۱۰ صبح  در بهشت زهرا «سلام الله علیها»  قطعه ۱۷، مقابل فـرهنـگسـرای رضـوان برگزار می شود.
از ملت شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه ها و تشکل های مردمی دعوت می شود تا با حضور گسترده و معنوی در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور ضمن تجدید میثاق، یاد و خاطرۀ آن شهیدان عزیز را گرامی بدارند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.