تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15126

مدیر فنی تیم ملی هندبال: تیم خیلی خوبی بودیم/ آسیا ۵ سهمیه در جهانی دارد

مدیر فنی تیم ملی هندبال: تیم خیلی خوبی بودیم/ آسیا ۵ سهمیه در جهانی دارد

به گزارش ایسنا، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی تیم ملی هندبال دختران بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم سطح مسابقات بالا بود. همه تیم‌ها برای گرفتن دو سهمیه جهانی آمده بودند. رقابت‌ها نزدیک بود و نتایج هم این را نشان می‌داد. اختلاف بازی‌ها در همه دیدارها یک یا

به گزارش ایسنا، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی تیم ملی هندبال دختران بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم سطح مسابقات بالا بود. همه تیم‌ها برای گرفتن دو سهمیه جهانی آمده بودند. رقابت‌ها نزدیک بود و نتایج هم این را نشان می‌داد. اختلاف بازی‌ها در همه دیدارها یک یا دو گل بود.

اکبرآبادی در ادامه گفت: خداراشکر که مزد زحمات یکساله فدراسیون، مربیان زحمت‌کش و همکارانمان را گرفتیم و توانستیم برای اولین بار مدال طلای آسیا را برای هندبال ایران به ارمغان بیاوریم.

مدیر فنی تیم ملی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان و نوجوان گفت: عملکرد بازیکنان قابل قبول بود، مخصوصا در فاز دفاعی خوب ظاهر شدیم. ما تیم بسیار بسیار خوبی بودیم. تعداد گل خورده هم دلیل صحبت من است. تیم ما کمتر از ۱۰۰ گل در چهار بازی دریافت کرد. امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. بازیکنان ابتدای کار هستند. باید تیم قدرتمندی را در آینده به مسابقات آسیا و جهان اعزام کنیم.

اکبرآبادی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی برای مسابقات جهانی گفت: بعد از تعطیلات جلسه ای با ریاست فدراسیون، نایب رئیس، دبیر و مسئول سازمان تیم‌های ملی خواهیم داشت تا در آن برنام‌ها مشخص شود. تاریخ برگزاری مسابقات جهانی مشخص است. اول تا ۱۱ تیر مسابقات قهرمانی جهان جوانان در اسلونی و ۱۴ تا ۲۶ مرداد مسابقات نوجوانان در گرجستان است. فرصت زیادی نداریم باید هر چه زودتر اردوهای آماده سازی را مجدد برقرار کنیم و تیم‌ها هر چه بیشتر برای مسابقات آماده کنیم‌.

وی به غیبت کره، ژاپن و چین در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: مسلما قدرت اول آسیا در هندبال زنان کره جنوبی و بعد ازآن ژاپن، چین و قزاقستان هستند. قاره آسیا در ۳۲ تیم جهان ۵ سهمیه دارد. به علت پاندمی کرونا آن سه تیم شرکت نکرده بودند. مسلما کره که قهرمان دوره قبل است و ژاپن را با وایلد کار راهی مسابقات جهانی خواهند کرد. حتی سهمیه پنجم هم از آسیا خواهد بود. تیم‌های دیگر عربی تیم‌های قابلی در بخش زنان ندارند. قویترین تیم‌های آن‌ها اردن و سوریه هستند که دیدید با اختلاف زیاد به ما و سایر مسابقات باختند.

وی در پایان گفت: از همه مربیان، هیات‌ها و فدراسیون هندبال که در این یکسال نهایت همکاری را جهت آماده‌سازی ما انجام دادند و توانستیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم تشکر می‌کنم. بازیکنان ما به این باور رسیدند که می‌توانیم برای اولین بار تیم‌هایی مثل ازبکستان و حتی قزاقستان را در خاک خودشان شکست دهیم. از نظر من این باور از قهرمانی ارزشمندتر است. واقعا زنان شایسته ما می‌توانند. در پایان از همه همکارهای از کادر فنی جوانان و نوجوانان تشکر می‌کنم و به این بازیکنان در هر دو تیم افتخار می‌کنم که دلاورانه ظاهر شدند و تا ثانیه‌های آخر تسلیم هیچ تیمی نشدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.