تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 3635

مددی: مظاهری با ما قرارداد دارد/ برخی از باشگاه‌ها ارقام بازیکنان را بالا بردند

مددی: مظاهری با ما قرارداد دارد/ برخی از باشگاه‌ها ارقام بازیکنان را بالا بردند

به گزارش ایسنا، احمد مددی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار کرد: تلاش کردیم به شکلی عمل کنیم که ان‌شاءالله هم در بازی‌های آسیایی و هم در لیگ برتر نتایج خوبی رقم بخورد. او درباره انتقال قائدی به لیگ امارات گفت: راه‌های درآمدزادی باشگاه‌های ایرانی خیلی محدود است. معمولا درآمد باشگاه باید از اسپانسر

به گزارش ایسنا، احمد مددی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار کرد: تلاش کردیم به شکلی عمل کنیم که ان‌شاءالله هم در بازی‌های آسیایی و هم در لیگ برتر نتایج خوبی رقم بخورد.

او درباره انتقال قائدی به لیگ امارات گفت: راه‌های درآمدزادی باشگاه‌های ایرانی خیلی محدود است. معمولا درآمد باشگاه باید از اسپانسر یا فروش محصولات است که باتوجه به نداشتن قانون کپی رایت در ایران از این درآمدزایی هم محروم هستیم. در رابطه با پخش تلویزیونی هم همه می‌دانند و یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی انتقال بازیکن به باشگاه‌ها دیگر است که ما با هماهنگی هیات مدیره و کادرفنی نسبت به انتقال این بازیکن اقدام کردیم که خداراشکر عدد انتقال قایدی عدد خوب و قابل توجهی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با مذاکره استقلال با گزینه‌های جایگزینی مهدی قایدی گفت: حدود 10 روز با او مذاکره کردیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این بازیکن را باید بازیکن استقلال بدانیم. البته طی یکی دو روز آینده وضعیت نهایی انتقالش مشخص می‌شود.

او درباره حواشی چند روز اخیر درباره جذب امین قاسمی نژاد بیان کرد: او مشکل رضایتنامه داشت و در این خصوص خیلی هم پیگیری کردیم. عدد رضایتنامه‌اش قابل توجه بود که با عددهای ما نمی‌خواند. در نهایت خود این بازیکن با باشگاهش توافق و نسبت به رضایتنامه‌اش اقدام کرد. بعد از توافق با باشگاهش نیز ما نسبت به عقد قراردادش اقدام کردیم.

مددی در پاسخ به این سوال که می‌توانید بازیکن یا مربی خارجی جذب کنید؟ گفت: خیر، فکر نمی‌کنم. ما پرونده باز و قطعی شده نداریم. دو پرونده در دادگاه عالی ورزش داریم که هنوز قطعی نشده است. در حال مذاکره با یک بازیکن دیگر که در لیگ پرتغال حضور است، هستیم و اگر مشکلی پیش نیاد انتقال این بازیکن هم نهایی می‌شود. با نظر سرمربی تیم خط حمله را داریم تقویت می‌کنیم و باتوجه به بازیکنانی که داریم می‌گیریم، جای خالی قایدی برای ما پر خواهد شد.

او درباره تمدیدی‌های استقلال بیان کرد: سید حسین حسینی، آرش رضاوند و سیاوش یزدانی بودند. بازیکنان خروجی‌مان شیخ دیاباته، میلیچ، قایدی و محمد نادری بودند. امیرحسین حسین زاده، علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی را جذب کردیم وهمچنین با شیمبا، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی و صالح حردانی در حال مذاکره هستیم. برای جذب جعفر سلمانی ۹۰ درصد راه را رفتیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن به ما می‌پیوندد.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: رشید مظاهری با ما قرارداد دارد و بستگی دارد طی روزهای آینده چه اتفاقی بیفتد. ما نشست‌هایی را با او و مدیربرنامه‌هایش داشتیم و در آن جلسه علاقه‌مندی خودش را برای جدایی اعلام کرده و ما هم شروط خودمان را داریم. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

او درباره جذب گابریل پین گفت: قرارداد او ویرایش نهایی شد و سه روز پیش به میل او این قرارداد برایش ارسال شده و منتظر هستیم یا اصلاح و یا امضا کند که بعد از آن ما هم امضا کنیم و کار نهایی شود.

مددی درباره اسپانسر باشگاه استقلال بیان کرد: جا دارد از دکتر میری، مدیرعامل شرکت های وب تشکر کنم، چون فصل گذشته خیلی زحمت کشید و ما را کمک کردند. با نشست‌هایی که داشتیم برای امسال هم قول همکاری دادند. همیشه ما و باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی داریم اما باید مدیریت کنیم و در این فضای اقتصادی کار را پیش ببریم.

او درباره مدل‌های قراردادی جدید و افزایش چشم‌گیر قیمت بازیکنان گفت: امسال شرایط خاصی پیش آمد و برخی باشگاه‌ها به نوعی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب بازیکن دچار مشکل شدیم. ما به جایی متصل نیستیم و هیچ ردیف بودجه‌ای نداریم و تمام درآمد ما از اسپانسر و فروش بازیکن است. از آن طرف هم نه حواله خودرو، نه فولاد و نه دلار خارج از قرارداد داریم و در این قراردادها سعی کردیم یک رقم پایه برای بازیکن بگذاریم. یک رقمی را هم براساس عملکرد ببینیم که به این طریق عدد پایه منطقی باشد تا بتوانیم پرداختی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: پیشنهادهایی که باشگاه‌های رقیب به بازیکنان می‌دادند در توان ما نبود اما اینجا استقلال است و هر کس هم استقلالی باشد باید از یک سری از مسائل گذشت کند. خداراشکر تا اینجا به مشکل زیادی نخوردیم و باوجود این‌که سخت بود اما کار را انجام دادیم.

او درباره لیست خروجی‌های استقلال گفت: فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی‌ها نیستند. سرمربی تیم نظری روی این دو ندارد و احتمال جدایی‌شان وجود دارد و همچنین داریوش شجاعیان هم از ابتدا در لیست آقای مجیدی نبودند. در رابطه با مسعود ریگی هم متاسفانه عدد قراردادش بالا است که توان پرداختش را نداریم.

مددی درباره کمپ ناصر حجازی عنوان کرد: ما خیلی دوست داریم در این کمپ تمرین کنیم اما در دوره مدیریت وقت، آنجا تا آخر سال ۱۴۰۰ به بخش خصوصی اجاره داده شد و ما نمی‌توانیم آنجا باشیم. یکی دو بار با آن شخص صحبت کردیم که برویم و آنجا تمرین کنیم که او نپذیرفت. باید منتظر بمانیم تا این زمان به پایان برسد تا بعد از آن برای نوسازی و بازسازی اماکنش اقدام کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.