تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 26980

مدارس تهران شنبه هم «غیرحضوری» شدند

مدارس تهران شنبه هم «غیرحضوری» شدند

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه هم غیر حضوری شدند. وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه ۲۶ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز طی این روز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا شنبه ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روز شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز یکشنبه متوقف می‌شود.

معاون استاندار تهران همچنین از روسای سازمان‌ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.