تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 7710

مخالفت وزارت ورزش قبلی با حضور بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای/ باران‌چشمه: اختلاف نظر زیاد است

مخالفت وزارت ورزش قبلی با حضور بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای/ باران‌چشمه: اختلاف نظر زیاد است

به گزارش ایسنا، مهرعلی باران چشمه در نشست خبری خود درباره سرانجام موضوع حضور بانوان در ورزش های زورخانه ای، باتوجه به علاقه و درخواست زیاد تعدادی از بانوان برای فعالیت رسمی در این رشته، گفت: با اعلام امور بانوان وقت وزارت ورزش، فعلا حضور بانوان در ورزش های زورخانه‌ای منتفی شده است. وزارت ورزش

به گزارش ایسنا، مهرعلی باران چشمه در نشست خبری خود درباره سرانجام موضوع حضور بانوان در ورزش های زورخانه ای، باتوجه به علاقه و درخواست زیاد تعدادی از بانوان برای فعالیت رسمی در این رشته، گفت: با اعلام امور بانوان وقت وزارت ورزش، فعلا حضور بانوان در ورزش های زورخانه‌ای منتفی شده است. وزارت ورزش باید این موضوع را تعیین تکلیف کند و مسئولان وزارت ورزش هستند که در این خصوص تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: اختلاف نظر درباره این موضوع زیاد است. در این ورزش به این دلیل که مباحث دینی، فرهنگی و تاریخی مطرح است، مسئولان وقت وزارت ورزش با حضور بانوان در این رشته مخالفت کردند. امیدوارم وزارت ورزش تکلیف این موضوع را روشن کند. دوستانی که این موضوع را مطرح کردند دنبال این بودند این رشته کهن وارد خانواده های ایرانی شود تا این رشته هر چه بیشتر رشد و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.