تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13325

محمدسیفی: کادرفنی تیم ملی با اوجاقی مشورت می‌کند/ در وزن خودم فیکس می‌شوم

محمدسیفی: کادرفنی تیم ملی با اوجاقی مشورت می‌کند/ در وزن خودم فیکس می‌شوم

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط اردوهای تیم ملی ووشو مردان ایران در مسیر آماده سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، توضیح داد: پس از سه مرحله اردو فعلا در حال استراحت هستیم و از ۱۰ اسفند ماه دور جدید اردوها شروع می‌شود. ۱۱ اسفند هم انتخابی برگزار خواهد شد تا تعداد نفرات

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط اردوهای تیم ملی ووشو مردان ایران در مسیر آماده سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، توضیح داد: پس از سه مرحله اردو فعلا در حال استراحت هستیم و از ۱۰ اسفند ماه دور جدید اردوها شروع می‌شود. ۱۱ اسفند هم انتخابی برگزار خواهد شد تا تعداد نفرات اوزانی که چهار نفر است، به دو نفر نهایی کاهش یابد.

او در مورد وضعیت ملی‌پوشان ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و اوزان اعزامی به بازی‌های آسیایی، توضیح داد: فکر کنم در این دوره کشورهای اسلامی ما نیستیم، اما برای بازی‌های آسیایی یک ماه مانده قبل اعزام مشخص می‌شود. فعلا هر پنج وزن در اردو هستیم و تمرین میکنیم. خدا را شکر شخصا شرایط خوبی دارم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید در وزن خودم فیکس تیم ملی خواهم بود.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی، درباره برگزاری مرحله سوم مسابقات آزاد ساندا (WWF) نیز گفت: فعلا بخاطر کرونا عقب افتاد و به نظرم سال آینده برگزار خواهد شد. من هم در وزن ۷۰ کیلوگرم شرکت خواهم کرد.

او درباره نفرات حاضر در اردو نیز گفت: خوشبختانه شرایط بدی نیست و شرایط نرمالی دارند. البته دو سال بود اردو نداشتیم و فکر کنم اردوهای امسال که در سه مرحله بود، باعث شد تا ملی‌پوشان با شرایط اردویی تیم ملی بار دیگر وفق پیدا کنند و ان‌شاءالله از سال آینده مستقیم برای تمرینات اصلی وارد اردو خواهیم شد.

کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران درباره سطح‌ فنی کادرفنی تیم ملی با توجه به نبود حسین اوجاقی نیز گفت: واقعیت این است آقای اوجاقی سالیان سال سرمربی تیم ملی بود و بنده نیز با او هم در قامت هم تیمی و هم در قامت شاگرد کار کرده‌ام. شرایط و سطح او کاملا مشخص بود. اما واقعیت این است که در اردویی که من با کادرفنی جدید داشتم تمرینات خوب و راضی کننده بوده است. امیر اوجاقی و علی دهقان عزیز تلاش می‌کنند اتفاقات خوبی بیفتد و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند. 

محمدسیفی ادامه داد: البته قطعا کادرفنی جدید نیز از کمک‌ها و راهنمایی‌های حسین اوجاقی استفاده می‌کند و حتما با او در ارتباط هستند. در مجموع تمرینات با کادرفنی جدید نیز خوب بود و ان‌شاءالله نتایج خوبی نیز حاصل خواهد شد. 

ووشوکار پر افتخار تیم ملی ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: اسپانسرها تاثیر زیادی در موفقیت یک ورزشکار دارند. بنده هم جا دارد از هیات ووشو زنجان و شرکت کابل و کمان زنجان هم تشکر کنم که مشترکا باهم مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به بنده کمک کردند تا در راستای تمرینات خودم برای بازی‌های آسیایی، شرایط بهتری را داشته باشم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.