تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 14004

محرومیت تیم‌های ملی والیبال روسیه و بلاروس از رقابت‌های بین‌المللی والیبال

محرومیت تیم‌های ملی والیبال روسیه و بلاروس از رقابت‌های بین‌المللی والیبال

به گزارش ایسنا، با توجه به حمله نظامی روسیه به اوکراین، فدراسیون جهانی والیبال در خصوص آخرین تصمیات خود نوشت: FIVB روسیه و بلاروس را واجد شرایط برای مسابقات بین المللی و قاره ای نمی داند. این تصمیم تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا خواهد بود. پس از تصمیمات اولیه اتخاذ شده توسط FIVB برای حذف

به گزارش ایسنا، با توجه به حمله نظامی روسیه به اوکراین، فدراسیون جهانی والیبال در خصوص آخرین تصمیات خود نوشت: FIVB روسیه و بلاروس را واجد شرایط برای مسابقات بین المللی و قاره ای نمی داند. این تصمیم تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا خواهد بود. پس از تصمیمات اولیه اتخاذ شده توسط FIVB برای حذف میزبانی‌های رسمی از روسیه، هیات رئیسه FIVB تایید کرده که تمام تیم‌های ملی روسیه و بلاروس، باشگاه ها، مسئولان و ورزشکاران والیبال ساحلی و … واجد شرایط شرکت در تمام مسابقات بین المللی و قاره ای نیستند.

FIVB به شدت نگران جنگ جاری در اوکراین و تأثیر وحشتناک آن بر زندگی بسیاری از افراد است و در همبستگی کامل با جامعه والیبال و مردم اوکراین، صمیمانه امیدوار است که بتوان یک راه حل مسالمت آمیز فوری پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این فدراسیون جهانی والیبال  اعلام کرده بود که روسیه دیگر میزبان رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ نخواهد بود. همچنین فدراسیون جهانی والیبال امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد که میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان از روسیه گرفته شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.