تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 30273

محدودیتی در استفاده از کارت‌ سوخت جایگاه‌داران اعمال نشده است

محدودیتی در استفاده از کارت‌ سوخت جایگاه‌داران اعمال نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی امروز (یکشنبه، ۲۸ اسفندماه) و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد. وی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی امروز (یکشنبه، ۲۸ اسفندماه) و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد.
وی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره کارت سوخت گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کارت سوخت استفاده شد و بخش بزرگی از کارت‌ها تولید و پخش شده، بخش دیگری هم در صف ساخت است و قول می‌دهیم کارت‌های سوخت تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
وزیر نفت افزود: هموطنان در ایام عید می‌توانند از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در توضیح تلاش‌های وزارت نفت درباره کارت سوخت اظهار کرد: حدوداً ۳میلیون و ۹۰۰ هزار کارت سوخت در کشور تحویل مردم شده و نزدیک به ۶۰ هزار کارت برای پاکت‌گذاری به پست تحویل شده است. ۲۷۰ هزار کارت نیز در نوبت قرار دارند که به‌صورت ماهانه تحویل داده می‌شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.