تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 29794

محاصره کامل اریحا/ صهیونیست‌ها در جست‌وجوی مجری عملیات/ قطر دست به کار شد

محاصره کامل اریحا/ صهیونیست‌ها در جست‌وجوی مجری عملیات/ قطر دست به کار شد

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد، قرار است که امروز یک نماینده قطری به اراضی اشغالی سفر کند. طبق این گزارش، قرار است که این نماینده قطر طی این سفر دیدارهایی را با مقامات بلند پایه صهیونیستی و همچنین مقامات فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری برگزار کند. معا هدف از این

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد، قرار است که امروز یک نماینده قطری به اراضی اشغالی سفر کند.
طبق این گزارش، قرار است که این نماینده قطر طی این سفر دیدارهایی را با مقامات بلند پایه صهیونیستی و همچنین مقامات فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری برگزار کند.
معا هدف از این سفر را تلاش برای آرام کردن اوضاع و توقف تنش در اراضی اشغالی اعلام کرده است.
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد، پیش‌بینی می‌شود که سفر نماینده قطر چند روزه باشد.
منابع رسانه‌ای فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره‌ای به هویت این نماینده قطر نکرده‌اند.
این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از عملیات تیراندازی روز گذشته در نزدیکی اریحا که به هلاکت یک صهیونیست منجر شد، این شهر را به طور کامل محاصره کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، با وجود گذشت ساعات‌ها از عملیات دیروز، رژیم صهیونیستی همچنان از بازداشت مجریان این عملیات عاجز و ناکام مانده است. ارتش رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای خود را در شهر اریحا و مناطق مجاور آن مستقر کرده و حتی از پهپادها و بالگرد نیز برای یافتن مجریان عملیات دیروز استفاده می‌کند. منابع محلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی شهر اریحا را به محاصره کامل درآورده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته است. منابع عبری زبان می‌گویند مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا خود را به این شهر رسانده و آنجا مخفی شده‌اند.
مجریان عملیات تیراندازی روز گذشته سه مرتبه به سمت صهیونیست‌ها در سه نقطه مختلف تیراندازی کردند که ماحصل آن هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر بود.
کرانه باختری و به ویژه شهر نابلس طی روزهای اخیر و درپی جنایات نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان تندرو صهیونیست، شاهد تشدید تنش میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی بوده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.