تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 28339

مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسخ قاطع می‌دهند

مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسخ قاطع  می‌دهند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماز جمعه امروز تهران با  اشاره به  اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: اینکه آنها سپاه قهرمان و مدیرپرور را مدنظر قرار می‌دهند برای این است که سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی و در عرصه جنگ سخت و نرم است و پشتوانه

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماز جمعه امروز تهران با  اشاره به  اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: اینکه آنها سپاه قهرمان و مدیرپرور را مدنظر قرار می‌دهند برای این است که سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی و در عرصه جنگ سخت و نرم است و پشتوانه سپاه و قدرت نرم سپاه همه مردم هستند و تجلی اش در بسیجیان عزیز ما در جبهه مقاومت است. امتداد سپاه در بسیجی است که خودش را هر روز بیشتر نشان می‌دهد.

وی افزود: شرایط اخیر نشانه استیصال دشمنان است و اروپایی ها مثل عروسک خیمه شب بازی  عمل می‌کنند و خود گرفتار سرمای سخت و … هستند  و می توانستند در اغتشاشات اخیر به هدفشان برسند که نتوانستند و حالا می خواهند از طریق  بازی دیپلماتیک به ملت فشار آورند که زهی خیال باطل.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: ان شاءالله مجلس و دولت در قبال این حرکت زشت پاسخ قاطع را خواهند داد.

وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه تهران با دعوت مردم به رعایت تقوی الهی و با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب آغاز فصل نیایش است. مقصد ماه مبارک رمضان  و لیله القدر است. تعبیری که در روایات ما برای ماه رجب است، شهر العظیم بوده و خیلی ماه بزرگی است.

حاج علی اکبری ادامه داد: ماه رجب ماه استغفار است. این ماه شما را شستشو و تمیز می کند.

ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.