تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 9473

متحدان ترامپ او را از نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ بر حذر می‌دارند

متحدان ترامپ او را از نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ بر حذر می‌دارند

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری آتلانتیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا بارها اشاره کرده است که شاید برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور کاندیدا شود و برای تامین مالی آینده سیاسی خود میلیون‌ها دلار از حامیانش به دست آورده است. این پایگاه خبری همچنین گزارش کرد، یکی از مشاوران سابق

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری آتلانتیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا بارها اشاره کرده است که شاید برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور کاندیدا شود و برای تامین مالی آینده سیاسی خود میلیون‌ها دلار از حامیانش به دست آورده است.

این پایگاه خبری همچنین گزارش کرد، یکی از مشاوران سابق کمپین ترامپ که خواست نامش فاش نشود، گفت که آنها تصمیم دارند تا به این رهبر سابق کاخ سفید هشدار دهند اگر نتواند در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شود، به عنوان یک “بازنده سریالی سیاسی” شناخته خواهد شد.

این مشاور سابق کارزار انتخابات ترامپ قصد دارد تا “آدلای استیونسون” را برای ترامپ مثال بزند که در انتخابات ریاست جمهوری دهه ۵۰ میلادی دو بار پشت سر هم شکست خورد.

“نیوت گینگریچ”، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از متحدان ترامپ نیز به آتلانتیک گفت:‌ فکر نمی‌کنم ترامپ بخواهد دو بار شکست بخورد. یک بار می‌توانید نتایج انتخابات را به چالش بکشید دومین بار، اعتبارتان زیر سوال می‌رود.

تنفر و انزجار ترامپ از باخت و شکست در دوران ریاست جمهوری‌اش شهره بود و دیگرانی که او را به خوبی می‌شناسند پیش‌بینی گینگریچ را به او یادآور شده‌اند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا از پذیرش شکست در انتخابات سال گذشته میلادی امتناع می‌کند و به جای آن یکسری ادعاهای “بی‌پایه و اساس” را درباره تقلب گسترده در آن انتخابات مطرح کرده است.

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ نیز گفته بود: فکر می‌کنم خود ترامپ به خوبی شکستش را می‌داند اما هرگز به آن اذعان نمی‌کند. او در سال ۲۰۲۰ شکست خورد و بسیار از باخت در ۲۰۲۴ می‌ترسد و اگر از چیزی در جهان متنفر باشد، این است که او را بازنده خطاب کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.