تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 26985

مانور نظامی دوباره ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی

مانور نظامی دوباره ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم مانوری را تحت عنوان “اندوخته ملی” برگزار کرد و در آن نظامیان روزهای شدید نبرد و حوادث غیرمترقبه در جریان نبرد را تمرین کردند. طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی و بخش فناوری و لجستیک آن در راستای آمادگی برای جنگ

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم مانوری را تحت عنوان “اندوخته ملی” برگزار کرد و در آن نظامیان روزهای شدید نبرد و حوادث غیرمترقبه در جریان نبرد را تمرین کردند.
طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی و بخش فناوری و لجستیک آن در راستای آمادگی برای جنگ احتمالی بعدی برنامه ریزی شبانه روزی دارند و بر اساس برآوردهای آنها، در حال حاضر منطقه و جبهه حساس؛ مرزهای شمالی اراضی اشغالی است.
این شبکه همچنین اعلام کرد که حدود ۱۰ هزار سرباز ذخیره شامگاه شنبه گذشته به فرماندهی شمالی ارتش فراخوانده شدند تا سطح آمادگی تاکتیکی و به ویژه لجستیکی لازم را در راستای آمادگی برای جنگی که هر لحظه ممکن است رخ دهد، به دست بیاورند.
در جریان مانور، حدود ۲۵۰۰ کیلومتر جاده برای تحرکات نظامیان صهیونیست در جریان جنگ احتمالی در مناطق شمالی اراضی اشغالی تعیین و یک مرکز کنترل ستاد مشترک برای پلیس و فرماندهی جبهه داخلی ایجاد شد.
این مانور درحالی برگزار شده است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه گذشته از آغاز مانور نظامی ناگهانی ارتش این رژیم در مرزهای شمالی خبر داده بود.
این مانور تحت عنوان “زمستان گرم ۲” برگزار و هدف از آن تقویت آمادگی نیروها در جبهه شمالی اعلام شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.