تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 10626

مازندران قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان شد

مازندران قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان شد

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان که امروز جمعه ۲۶ آذر در رده سنی بزرگسالان در تاکستان قزوین برگزار شد، با برتری تیم مازندران به پایان رسید. در این رقابتها تیم های البرز و کرمانشاه دوم و سوم شدند.  نتایج کشتی گیران در ۸ وزن به شرح زیر

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان که امروز جمعه ۲۶ آذر در رده سنی بزرگسالان در تاکستان قزوین برگزار شد، با برتری تیم مازندران به پایان رسید.

در این رقابتها تیم های البرز و کرمانشاه دوم و سوم شدند. 
نتایج کشتی گیران در ۸ وزن به شرح زیر است.

 در وزن ۵۷ کیلوگرم؛ محمد سیاهوشی از همدان اول شد و محمد محمدی سروش از البرز و رسول کاظمی از کرمانشاه و وحید شیردل از اردبیل در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم؛ مهدی بخشی از آذربابجان شرقی اول شد و محمد زارعی از کردستان و علی مومیوند از مازندران و کیوان رستم آبادی از کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در  وزن ۷۰ کیلوگرم؛ فرود حجتی از کرمانشاه اول شد و مهرداد آخوندی از تهران، شیرزاد دولتشاهی از لرستان و شهاب رحیمی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم؛ علیرضا رمضانی از مازندران اول شد و مسعود زمان زاده از گیلان، محمد حسین حاجئی از تهران و آرمان سلامی از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.

در  وزن ۸۶ کیلوگرم؛ حمید رضا کنعانی از مازندران اول شد و علی رضایی از تهران، حسین کاظمی از اصفهان و حسین دریکوند از لرستان دوم و سوم شدند.

در  وزن ۹۲ کیلوگرم؛ محسن منوچهری از زنجان در جایگاه اول قرار گرفت، عرفان ستاری از البرز، سعید رحمانی از قزوین و شیرزاد مهکی از لرستان دوم و سوم شدند.

در  وزن ۹۷ کیلوگرم؛ محمد رسول قمرپور از البرز اول شد و حسین سیفلو از آذربایجان غربی، حسن مدانلو از مازندران و علیرضا غیاثوند از قزوین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ علی شکیبازاده از آذربایجان غربی اول شد و سعید فروتن نژاد از همدان، محمدرضا شعبانی از البرز و محمود خسروبیگی از لرستان دوم و سوم شدند.

این رقابتها با هدف شناسایی کشتی گیران برتر و دعوت به تیم ملی برای شرکت در المپیک ناشنوایان که اردیبهشت ماه در برزیل برگزار می‌شود، برگزار شد. 
انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.