تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 32948

«لیدی» راهی ایتالیا و برزیل‌ می‌شود

«لیدی» راهی ایتالیا و برزیل‌ می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «لیدی» ساخته فردین انصاری، در بخش رقابتی بیستمین‌ دوره جشنواره بین‌المللی «لاگو» در ایتالیا و به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Olhar De Cinema در برزیل به نمایش درمی‌آید. فیلم کوتاه «لیدی» که پیش از این در فرانسه و

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «لیدی» ساخته فردین انصاری، در بخش رقابتی بیستمین‌ دوره جشنواره بین‌المللی «لاگو» در ایتالیا و به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Olhar De Cinema در برزیل به نمایش درمی‌آید.
فیلم کوتاه «لیدی» که پیش از این در فرانسه و کانادا اکران شده بود حالا در تاریخ ۱۴ تا ۲۲ ژوئن در برزیل و ۲۱ تا ۲۹ جولای در ایتالیا اکران و به رقابت با سایر فیلم‌های بخش‌مسابقه می‌پردازد.
ترویج نگاهی جدید به سینما (برزیل) و بازاندیشی در سینما (ایتالیا) از اهداف این ۲ جشنواره بین‌المللی است.
پخش بین‌المللی فیلم «لیدی» بر عهده وال‌فیلم به مدیریت کیوان احمدی است و در خلاصه داستان آن آمده است: لیدی مکبث پس از سال‌ها دوری به ملاقات مکبث می‌رود تا او را ارشاد کند.
عوامل فیلم کوتاه لیدی عبارتند ازٰ؛ طراح‌صحنه‌ولباس، تدوین، نویسنده و کارگردان: فردین انصاری، تهیه کننده: نیلوفر صادقی، فردین انصاری و انجمن سینمای جوانان ایران، بازیگران: معصومه قاسمی‌پور، مهسا غفارزاده، عسل عبیری، عرفان خالقی، مدیر فیلمبرداری: سیاوش مزروعی، اصلاح رنگ‌ونور: ایمان صالحی، صدابردار: مرجان معصومی، صداگذار: بهنام راد، موسیقی: ماجد جبل عاملی، گریم: نیلوفر صادقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرمهدی خادم، منشی صحنه: هستی صادقی، عکاس: مهران شریفی، مدیرتولید: سامان بغلانیان، طراح پوستر: علی صفاریان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.