تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10353

لوپز پس از قهرمانی در باشگاه‌های جهان: یک روز مهم در باشگاه ما اتفاق افتاد

لوپز پس از قهرمانی در باشگاه‌های جهان: یک روز مهم در باشگاه ما اتفاق افتاد

به گزارش ایسنا، فینال جام باشگاه های جهان بین دو تیم ساداکروزیرو برزیل و لوبه ایتالیا برگزار شد که در پایان این بازی نماینده برزیل توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این رقابت ها شود. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر

به گزارش ایسنا، فینال جام باشگاه های جهان بین دو تیم ساداکروزیرو برزیل و لوبه ایتالیا برگزار شد که در پایان این بازی نماینده برزیل توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این رقابت ها شود.

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به سود نماینده برزیل پایان یافت تا ساداکروزیرو قهرمان این رقابت ها شود.

پیش از این ساداکروزیرو در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به عنوان قهرمانی باشگاه‌های جهان دست پیدا کرده بود. در این بازی لوپز ۱۱ امتیاز برای سادا کروزیرو و یانت ۱۱ امتیاز برای لوبه کسب کردند.

تیم منتخب این رقابت‌ها:

ارزشمندترین بازیکن: میگل آنخل لوپز (ساداکروزیرو)
بهترین پاسور:‌ فرناندو کاچوپا کرلینگ (ساداکروزیرو)
بهترین پشت خط زن:‌ والاس دسوزا (ساداکروزیرو)
بهترین دریافت‌کننده: میگل آنخل لوپز (ساداکروزیرو) و الساندرو میکلتو(ترنتینو)
بهترین سرعتی زن ها: اوتاویو پینتو (ساداکروزیرو) و روبرتلاندی سیمون (لوبه)
بهترین لیبرو: فابیو بالاسو (لوبه)

لوپز گفت پس از انتخاب شدن به عنوان ارزشمند ترین بازیکن گفت: قهرمانی در این رقابت ها یک روز بسیار مهم در تاریخ باشگاه ماست. ما از امتیاز اول تا آخرین مسابقات قوی بودیم و من واقعاً به تک تک بازیکنان افتخار می کنم. وقتی برای اولین بار به اینجا رسیدم، گفتم می‌خواهم تا آنجا که ممکن است با ساداکروزیرو عناوین بیشتری کسب کنم و این پیروزی بخش بزرگی از آن است. برای من، تک تک بازیکنان تیم بهترین هستند. همه بازیکنان کارشان را به خوبی انجام دادند و من به کل تیم افتخار می کنم. سرویس من در بازی افتتاحیه خوب نبود اما هم تیمی هایم تمام اعتماد به نفس لازم برای ادامه کار را به من دادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.