تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 22176

قیمت ماهی سرخو بزرگ تهران

قیمت ماهی سرخو بزرگ تهران

محل زندگی این آبزی عموما در بستر گلی ساحل های شنی می باشد اما محل دیگری که می توان این آبزی را مشاهده کرد تقریبا عمق هشتاد متری جنگل های حرا می باشد. این آبزی از با خوردن بی مهرگان و ماهی های بسیار کوچک به زندگی خود ادامه می دهد و دارای حدود 100

محل زندگی این آبزی عموما در بستر گلی ساحل های شنی می باشد اما محل دیگری که می توان این آبزی را مشاهده کرد تقریبا عمق هشتاد متری جنگل های حرا می باشد.

این آبزی از با خوردن بی مهرگان و ماهی های بسیار کوچک به زندگی خود ادامه می دهد و دارای حدود 100 گونه متفاوت می باشد.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

به دلیل رنگ بسیار منحصر به فرد این ماهی این ماهی نام ماهی سروخو به آن داده شده است زیرا رنگ این ماهی قرمز مایل به صورتی می باشد و این آبزی دهان بسیار بزرگی نیز دارد اما امروزه تنها چند گونه از این ماهی در دریاهای کشور عزیزمان ایران مشاهده شده است و عموما ماهی هایی که شما با این نام در بازار مشاهده می کنید عموما از نوع معمولی آن ها هستند.

حالا اگر بخواهید این محصول دریایی را به صورت پاک شده خریداری کنید فروشنده فیله آن را که با دقت پاک شده است در اختیار شما قرار خواهد اما کمی ممکن است قیمت بیشتری نسبت نوع پاک نشده خود داشته باشد اما هنگام خرید به فواید ماهی سرخو توجه داشته باشید که این محصول دریایی صید روز و تازه باشد.

خرید ماهی سرخو بزرگ

پس از آشنایی با انواع ماهی سرخو، چنان‌چه قصد خرید ماهی سرخو بزرگ و استفاد از آن برای تهیه غذای ماهی شکم‌پر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که یک خرید به صرفه را تجربه کنید، روش خرید اینترنتی را برای خرید این محصول انتخاب کنید.

چرا که با توجه به هدف شما از این خرید که تهیه ماهی سرخو شکم پر است، نیاز به یک ماهی سرخو بزرگ دارید که طبیعتاً وزن آن از یک ماهی سرخو با اندازه معمولی بیشتر خواهد بود.

بنابراین با در نظر گرفتن وزن بیشتر ماهی، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد که علاوه بر این مورد باید هزینه رفت و آمد و زمان مورد نیاز برای رفتن به بازار ماهی و جست ‌و جو برای پیدا کردن ماهی سرخو جنوب با اندازه موردنظرتان را نیز در نظر بگیرید و تازه این امکان وجود دارد که پس از رفتن به بازار، محصول مورد نظر شما در آنجا موجود نباشد و در این شرایط شما با صرف هزینه مالی و هدر رفتن زمان، موفق به تهیه محصول موردنیازتان نیز نشده‌اید

از این رو بهترین گزینه برای خرید ماهی سرخوبزرگ، خرید اینترنتی و سفارش آنلاین این محصول، بدون دردسر و با صرف حداقل زمان و با پرداخت کم‌ترین هزینه است.

قیمت هر یک از این انواع عرضه شده از ماهی سرخو با یکدیگر متفاوت است و به طور ویژه بستگی به این دارد که ساکن کدام شهر هستید و قصد خرید ماهی سرخو دارید.

علت این مسئله این است که با توجه به اینکه ماهی سرخو از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان در جنوب کشور صید می‌شود برای ارسال آن به مناطق مختلف کشور، هزینه‌های متفاوتی با توجه به مسافت صرف حمل و نقل آن می‌شود.

بنابراین یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت ماهی سرخو فاصله محل سکونت شما تا جنوب کشور است؛ در این شرایط یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه خرید این ماهی پرخاصیت، روی آوردن به خرید اینترنتی و سفارش آنلاین این محصول است.

ماهی سرخو در تهران

به دلیل دور بودن استان تهران از دریاهای شمالی و جنوبی کشور نمی توانید انتظار داشته باشیم که ماهی سرخو جنوب در این استان به وفور یافت شود و یا انتظار وجود ماهی تازه و صید روز را بازارهای این استان داشته باشیم.

بخاطر همین دلایل ذکر شده غرفه هایی در بازارهای استان تهران وجود دارد که سعی می کنند با انتقال هر چه سریع تر ماهی ها از استان های مختلف جنوب کشور به این استان محصولات دریایی را به صورت تازه در اختیار مردمان این شهر قرار دهند.

اما از آنجایی زندگی در این شهر شلوغ کمی رفت و آمد را دچار مشکل کرده است از همین رو ممکن است برخی از افراد نتوانند به این غرفه ها مراجعه کنند و یا حتی وقت اضافه ای برای رفتن به آن جا و خرید ندارند از همین سبب سعی می شود محصولات دریایی در بسته بندی کاملا بهداشتی در تمام سوپر مارکت ها و فروشگاه های سطح این شهر پخش شود تا مردم بتوانند به راحتی آن ها را خریداری و مصرف کنند

تولید و صید ماهی سرخو به نسبت ماهی شوریده آن چنان زیاد نیست اما در طی این مدت تولید این ماهی به دلیل خواص آن نیز مور توجه قرار گرفته است و قیمت ماهی سرخو در تهران نیز بسیار مناسب می باشد.

این ماهی با دارا بودن مقدار زیادی ویتامین امگا3 می تواند خطر بروز سکته و مشکلات قلبی را کاهش دهد زیرا این ویتامین باعث می شود تا ماهیچه های قلب به خوبی تنظیم شوند و عملکرد بهتری داشته باشند.

دانشمندان طی تحقیقات خود بر روی امگا 3 و تاثیرات آن بر روی قلب از تعدادی افراد مسن استفاده کردند در پایان تحقیقات این افراد که به طور منظم از این ویتامین استفاده می کردند عملکرد ماهیه های قلبشان بهبود یافته بود البته باید بگوییم که مصرف این ویتامین در برخی از این افراد نیز باعث سوء هاضمه شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.