تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۳
کد خبر : 53508

قهرمانی فوتسال ناشنوایان در جهان سخت بود/ کیفیت مسابقات بالا بود

قهرمانی فوتسال ناشنوایان در جهان سخت بود/ کیفیت مسابقات بالا بود

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال گفت: قهرمانی در جهان سخت بود اما هدف ما دفاع از عنوان دوره گذشته بود که در نهایت هم محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات جهانی زیر ۲۱ سال فوتسال ناشنوایان به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار شد که تیم ملی ایران موفق شد برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شود.
مهدی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران در گفت وگو با خبرنگار مهر، درخصوص کسب این جام اظهار کرد: بازی‌های سختی داشتیم به ویژه در فینال که مقابل ۳ هزار تماشاگر قزاق موفق شدیم در خانه رقیب را شکست بدهیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی روزهای سختی را سپری کردیم. پنج مرحله اردو را در کرمان برگزار کردیم و حقیقتا با توجه به تیم‌هایی که امسال در مسابقات جهانی حضور داشتند خیلی امیدوار به قهرمانی نبودیم. البته که هدف ما تکرار قهرمانی دوره قبل بود ولی باید شرایط را هم در نظر می‌گرفتیم. کیفیت این دوره از بازیها عالی بود.
سرمربی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: این دوره کار دشواری داشتیم. دوره قبل که به میزبانی مالزی برگزار شد اکثرا تیم های آسیایی آمده بودن اما اینبار شرایط کاملا فرق داشت. برزیل تیم قوی بود ولی ما برابر آنها هم موفق به کسب پیروزی شدیم. در ابتدای مسابقات باید با تیم های جمهوری آذربایجان، برزیل، تایلند و ازبکستان در گروه B بازی می‌کردیم که منصفانه بخواهیم قضاوت کنیم هر چهار بازی سخت بود.

صانعی اضافه کرد: مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم و در نهایت خودمان را به فنیال رساندیم. این بازی از همه دیدارهایمان سخت تر بود چون حریف مان کشور میزبان بود که قاعدتا از امتیاز خوبی برخورد دار بود. خوشحالم که در پایان این مسابقات نتیجه زحمات‌مان را دیدیم و به دست پر به کشور بازگشتیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در مورد پاداش تعیین شده برای شاگردانش گفت: قول‌هایی به ما داده شده ولی تیم تازه از مسابقات برگشته است و باید دید در روزها و ماه‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.
صانعی با اشاره به سایر برنامه‌های تیم ملی گفت: دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان برای نخستین‌بار به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. اردوهای تیم ملی را از مرداد ماه آغاز خواهیم کرد چون مسابقات مهرماه است زمان کافی برای آماده سازی داریم. هدفمان در این بازیها نیز کسب عنوان قهرمانی است اما از آنجایی که هنوز اسامی تیم‌های شرکت کننده قطعی نشده است نمی‌توان دقیق صحبت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.