تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21752

قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد/ آغاز مسابقات از ۱۰ مهر با ۱۱ تیم

قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد/ آغاز مسابقات از ۱۰ مهر با ۱۱ تیم

به گزارش ایسنا، امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، دیگر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.  سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برترهندبال مردان به صورت دوره ای (رفت و برگشت) از دهم مهر

به گزارش ایسنا، امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، دیگر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد. 
سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برترهندبال مردان به صورت دوره ای (رفت و برگشت) از دهم مهر و با شرکت ۱۱ تیم آغاز شود. هزینه ورودی هر تیم برای حضور در لیگ ۱۹۰ میلیون تومان است. 
تیم‌های ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار،  پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد غرب، نفت و گاز گچساران،  فولاد سپاهان نوین، زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اسامی تیم‌های حاضر در این مسابقات است. در هفته اول تیم ۱۱ استراحت خواهد داشت. 
البته تیم دوازدهم هم تا ۲۲ شهریور زمان دارد که به این لیگ اضافه شود. 
علیرضا پاکدل در مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: تمامی باشگاه‌ها در موفقیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نقش به سزایی داشتند. یکی از مواردی که سبب شد تیم در عربستان سهمیه بگیرد همراهی باشگاه‌ها بود. باید از تمامی باشگاه‌ها تشکر کنم. امسال هم مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم که ویترین یک رشته ورزشی است. همه ما برای این اینجا هستیم که تیم ملی نتیجه بگیرد. خداراشکر اکنون جایگاه خوبی میان رشته های ورزشی داریم. امیدواریم در این دوره هم همه باشگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های سرمربی تیم ملی برای اردوها و مسابقات را داشته باشیم.
رییس فدراسیون هندبال در مورد برخی مشکلات لیگ سال گذشته اظهار کرد: یکی از مشکلات لیگ هندبال پخش تلوزیونی بود که اکنون برطرف شده است. یکی دیگر از مشکلات بدهی بازیکنان از باشگاه‌ها بود که اکنون ساختارها درست شده است چون قواعد و قوانینی برای باشگاه‌ها گذاشتیم تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشیم.
پاکدل در ادامه گفت: در سال‌های گذشته در جریان مسابقات عدم کنترل نیمکت‌ تنش هایی را ایجاد می‌کرد که به سکوها هم کشیده می‌شد اما امسال هیچ مماشاتی نخواهیم داشت. امروز فضای هندبال فضای سالمی است و هیچ کس نمی‌تواند خللی در آن ایجاد کند. شاید گاهی اشتباهاتی هم بوده اما قصد و قرضی پشت آن نبوده است و ما آن داوران را محروم کرده‌ایم. جرایم مالی و انضباطی سنگین برای این موارد در نظر گرفته‌ایم.
وی در پایان گفت: اکنون شرایط به حالت عادی برگشته و بازی ها به صورت رفت و برگشت و با حضور تماشاگران انجام می‌شود. نباید اتفاقی بیفتد که تیم‌ها از حضور تماشاچی محروم شوند. می‌خواهیم جلوی مواردی که به لیگ آسیب می‌زند گرفته شود.
به گزارش ایسنا، مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال نیز در این‌مراسم اظهار کرد: سال گذشته لیگ به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز برگزار شد که البته مزایایی هم داشت. اختتامیه خوبی هم داشتیم. امسال مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود. برنامه‌هایی داریم که امیدواریم به جمع بندی برسیم و کار را پیش ببریم. قرار است هر تیم سه بازی برای پخش از شبکه ورزش داشته باشیم. بازی‌ها از طریق زنده هم از اینستاگرام فدراسیون پخش خواهد شد. در این دوره ۱۱ تیم حضور دارند و لیگ از اوایل مهر آغاز می‌شود.
وی گفت: این شرایط برای زمان حال و بدون شیوع کرونا است اما اگر شرایط کرونا به وجود آمد همان زمان برای شرایط تصمیم می‌گیریم و دو بازیکن هم می‌توانند جذب کنند. امیدواریم که شرایط خاصی اتفاق نیفتد و مسابقات به صورت عادی برگزار شود. تیم‌هایی که از باشگاه‌ها در رده جوانان و نوجوانان حضور داشته باشند یک امتیاز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

جدول قرعه کشی تیم ها در لیگ برتر هندبال مردان ۱۴۰۱:
۱- ستارگان نوین برازجان
۲- گیتی پسند اصفهان
۳- فولاد مبارکه سپاهان 
۴- پیکان سبزوار 
۵- پرواز هوانیروز
۶- صنعت مس کرمان
۷- زاگرس اسلام آباد غرب
۸- نفت و گاز گچساران
۹- فولاد سپاهان نوین
۱۰- زغال سنگ طبس
۱۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.