تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 6672

قدردانی از نوازنده ای که روایت گر پایداری بود

قدردانی از نوازنده ای که روایت گر پایداری بود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی غلامرضایی آلماجوقی هنرمند پیشکسوت موسیقی را تسلیت گفت. شالویی در این پیام نوشته است: هنرمندان تداوم فرهنگی و هنری را با آثار هنری خود که برگرفته از جهان و جامعه پیرامون است و انتقال هنر به

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی غلامرضایی آلماجوقی هنرمند پیشکسوت موسیقی را تسلیت گفت.

شالویی در این پیام نوشته است: هنرمندان تداوم فرهنگی و هنری را با آثار هنری خود که برگرفته از جهان و جامعه پیرامون است و انتقال هنر به نسل های جوان فراهم می کنند و موسیقی نواحی ایران با همین شور و عشق هنرمندان از گذشته تا امروز برقرار مانده است.

علی غلامرضایی آلماجوقی هنرمند ارزشمند و از بخشی های شمال خراسان با دوتارنوازی و روایتگری در پایداری موسیقی نواحی این منطقه نقش دارد.

زنده یاد غلامرضا آلماجوقی که برای زنده ماندن این موسیقی دغدغه و به جوانانی که دوتار شمال خراسان را دست می گیرند و می نوازند، امید داشت.

درگذشت غلامرضا آلماجوقی را به خانواده گرانقدرش و جامعه فرهنگی و هنری تسلیت می گویم و مغفرت و رحمت الهی را برای این هنرمند پیشکسوت مسئلت دارم.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.