تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 12801

قالیباف: ستاد کل، اصلاحات قانون استفاده از سلاح را به مجلس ارائه کند

قالیباف: ستاد کل، اصلاحات قانون استفاده از سلاح را به مجلس ارائه کند

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد. ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.

ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.»

به گزارش ایسنا، بنا بر توضیحات سرهنگ کاووس محمدی – معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس – شامگاه چهارشنبه ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند و در این درگیری ستوان یکم علی‌اکبر رنجبر بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال او رضایت‌بخش گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.