تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 8481

قالیباف: حمایت از خانواده هدف اصلی قانون جوانی جمعیت است

قالیباف: حمایت از خانواده هدف اصلی قانون جوانی جمعیت است

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «‏قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» یک هدف اصلی دارد و آن هم قرار دادن منافع ⁧خانواده در اولویت⁩ سیاستگذاری‌هاست. در این قانون، خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف حمایت‌های اقتصادی، آموزشی، استخدامی و در تخصیص منابع عمومی در اولویت قرار گرفته‌اند. حمایت از

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «‏قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» یک هدف اصلی دارد و آن هم قرار دادن منافع ⁧خانواده در اولویت⁩ سیاستگذاری‌هاست.

در این قانون، خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف حمایت‌های اقتصادی، آموزشی، استخدامی و در تخصیص منابع عمومی در اولویت قرار گرفته‌اند.

حمایت از زوجین جوان یا در آستانۀ ازدواج و همچنین حمایت از عموم مادران، مادران شاغل یا دانشجو نیز به طور ویژه مورد تاکید این قانون است تا از فشار مضاعفی که بر دوش آنهاست کاسته شود.»

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تایید طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شورای نگهبان گفت که این طرح پس از رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان از سوی مجلس ، مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

طحان نظیف ابراز امیدواری کرد که اجرای این قانون با احکام متعدد و متنوع آن، به تحقق اصل دهم قانون اساسی یعنی تسهیل تشکیل نهاد خانواده و تحکیم و استواری این نهاد بینجامد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.