تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 20237

قالیباف برای معضل آفات جنگل‌های بلوط زاگرس چه دستوری داد؟

قالیباف برای معضل آفات جنگل‌های بلوط زاگرس چه دستوری داد؟

سیدناصر حسینی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد و بیان دغدغه‌ها در خصوص معضل آفت جنگل‌های بلوط زاگرس گفت: آقای قالیباف اخیرا سفر یک روزه‌ای به استان کهگیلویه وبویراحمد داشتند که این سفر نظارت میدانی بود. ایشان به شهرستان گچساران و باشت هم

سیدناصر حسینی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد و بیان دغدغه‌ها در خصوص معضل آفت جنگل‌های بلوط زاگرس گفت: آقای قالیباف اخیرا سفر یک روزه‌ای به استان کهگیلویه وبویراحمد داشتند که این سفر نظارت میدانی بود. ایشان به شهرستان گچساران و باشت هم آمدند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند. در این سفر آقای نوبخت رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع هم حضور داشت.

وی افزود: از نزدیک وضعیت آفت پروانه جوانه‌خوار که به جان جنگل‌های ما افتاده مشاهده شد و آن‌ها آسیب‌هایی که به میراث و سرمایه ملی وارد شده را دیدند لذا قرار شد از بودجه استانی و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت منابعی اختصاص پیدا کند تا بتوان به این قضیه ورود پیدا کرد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد:‌ بر این اساس مقرر شد کمیته‌ای در سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل شده تا راهکاری برای حل مشکل آفت پروانه جوانه‌خوار اندیشیده شود چون در زمستان تخم‌ریزی پروانه جوانه‌خوار شروع می‌شود و آسیب‌های فراوانی خواهد زد.

حسینی‌پور در پایان گفت‌ که مبالغی در نظر گرفته شده و ما به دنبال این هستیم که از محل بودجه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت هم منابعی بگیریم و به سازمان مراتع بدهیم تا بتوان جلوی این آفت را گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.