تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7338

فولاد سیرجان فینالیست والیبال باشگاه‌های آسیا شد

فولاد سیرجان فینالیست والیبال باشگاه‌های آسیا شد

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه) پیگیری شد که تیم فولاد سیرجان نماینده والیبال ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه) پیگیری شد که تیم فولاد سیرجان نماینده والیبال ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 22 به سود نماینده والیبال ایران به پایان رسید.

با این تفاسیر فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت‌ها، برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی راه یافته است.

پیش از رقابت فولاد سیرجان و ناخون راتچاسیما، دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سیچلو سرمربی العربی سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین مسابقه این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم در مرحله گروهی هم یکبار مقابل هم صف آرایی کردند و نماینده ایران پیروز شد.

فولاد سیرجان در این بازی با ترکیب اولیه بهبودی، تشکری، جلوه، خانی، قلی زاده، کاظمی و حیدری مقابل حریفش صف آرایی کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.