تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 18615

فوتسالیست‌های ناشنوا همچنان در بلاتکلیفی!

فوتسالیست‌های ناشنوا همچنان در بلاتکلیفی!

علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فوتسال ناشنوایان ۳ سال است که هیچ برنامه خاصی ندارد و هر زمان تورنمنتی برای تیم پیش‌بینی شده به دلایل مختلفی لغو شده است. وی گفت: امسال با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در رده سنی جوانان و بزرگسالان داریم، طبق

علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فوتسال ناشنوایان ۳ سال است که هیچ برنامه خاصی ندارد و هر زمان تورنمنتی برای تیم پیش‌بینی شده به دلایل مختلفی لغو شده است.

وی گفت: امسال با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در رده سنی جوانان و بزرگسالان داریم، طبق صحبتی که با مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم تاکید کردم که باید هر چه سریعتر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را  در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار تا پس از شناسایی نفرات برتر، اردوی تیم ملی را در هر دو رده سنی برپا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توانیم در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی بزرگسالان شرکت کنیم که زودتر تکلیف بازیکنان در هر دو رده سنی مشخص شود تا برنامه‌ریزی خود را اجرایی کنیم.

رعدی افزود: تیم فوتسال ناشنوایان همواره قهرمان آسیا و جهان بوده، اما در حال حاضر چون مدت زیادی در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده است، وضعیت آن مشخص نیست و منتظر برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون هستیم تا پس از تعیین تکلیف زودتر مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور فوتسال را برگزار و اردوها را برپا کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی فوتسالیست‌های ناشنوا وجود دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به این که مسابقات قهرمانی جهان آبان ماه برگزار می‌شود، به شرطی زمان کافی برای آماده‌سازی بازیکنان داریم که زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زودتر مشخص شود.

انتهای پیام           

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.