تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 16720

فوتبالیستهای ناشنوا برای قهرمانی باید بر احساسات خود غلبه کنند

فوتبالیستهای ناشنوا برای قهرمانی باید بر احساسات خود غلبه کنند

به گزارش ایسنا، بیژن ذوالفقار نسب پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در اولین دیدار خود از بازیهای المپیک، برابر ایتالیا گفت: فوتبالیست های ناشنوا پس از چند ماه پیگیری تمرینات و شرکت در اردوهای منظم از آمادگی خوبی برخوردار بودند و علیرغم کم تجربگی توانستند بازی خوبی را برابر ایتالیا به عنوان

به گزارش ایسنا، بیژن ذوالفقار نسب پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در اولین دیدار خود از بازیهای المپیک، برابر ایتالیا گفت: فوتبالیست های ناشنوا پس از چند ماه پیگیری تمرینات و شرکت در اردوهای منظم از آمادگی خوبی برخوردار بودند و علیرغم کم تجربگی توانستند بازی خوبی را برابر ایتالیا به عنوان یکی از تیم های خوب اروپا ارایه دهند.

وی افزود: تیم ایران هر چند بازی احساسی برابر ایتالیا داشت، اما با ارائه یک بازی حرفه ای موفق به شکست تیم ایتالیا شد.
ذوالفقار نسب در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان هستید؟ افزود: با توجه به این که بازیکنان تا حدودی باعجله و بدون آرامش بازیها را پیگیری می‌کنند، پیش بینی قهرمانی کار سختی است؛ البته پس از انجام حداقل سه بازی می توان شرایط تیم را برای قهرمانی بهتر ارزیابی کرد.

وی دیدار بعدی ایران را روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برابر هلند اعلام کرد و گفت: بازیکنان ناشنوا برای موفقیت در دیدارهای آینده باید با اطمینان و آرامش خاطر بازیها را پیگیری کنند و احساسی بازی نکنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.