تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 4925

فصل سوم «همکار من» روی آنتن شبکه پنج

فصل سوم «همکار من» روی آنتن شبکه پنج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل سوم ویژه برنامه‌ تلویزیونی«همکار من» با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی از شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می شود. این ویژه برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل سوم ویژه برنامه‌ تلویزیونی«همکار من» با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی از شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این ویژه برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و اهمیت به کانون خانواده و اقتصاد خانواده در ۶۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای در حال تهیه و تولید است.

«همکار من» در هر قسمت میزبان یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد آن را از منظر کسب و کار های خانگی و صنعتی بررسی می کند، به بیان دیگر این برنامه سعی دارد اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت ها را برای مخاطبان تبیین و تشریح کند.

همچنین این ویژه برنامه، نکات مفید و کلیدی برای شروع یک کسب و کار را به مخاطبان آموزش می دهد و مستندهایی را از کارآفرینان موفق کسب و کارهای خانگی نمایش می دهد.

حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی از رویکردهای مهم فصل سوم برنامه «همکار من» است که از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برنامه «همکار من» کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی محسن سال افزون و اجرای مژده خنجری شنبه‌ها ساعت ۱۶ پخش و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.