تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 29827

فرصت ۲۱روزه «توخته» برای اعتراض به محرومیت یک‌ساله

فرصت ۲۱روزه «توخته» برای اعتراض به محرومیت یک‌ساله

به گزارش ایسنا، چندی پیش نمونه دوپینگ اخذشده از امیرحسین توخته، بازیکن تیم والیبال هراز آمل، مثبت شد و از تاریخ ۷ اسفندماه سال جاری مدت محرومیت یک‌ساله این والیبالیست به او اعلام شده که ۲۱ روز مهلت استیناف خواهد داشت. این ورزشکار از ۷ اسفندماه سال جاری حق هیچگونه فعالیت ورزشی نخواهد داشت. به

به گزارش ایسنا، چندی پیش نمونه دوپینگ اخذشده از امیرحسین توخته، بازیکن تیم والیبال هراز آمل، مثبت شد و از تاریخ ۷ اسفندماه سال جاری مدت محرومیت یک‌ساله این والیبالیست به او اعلام شده که ۲۱ روز مهلت استیناف خواهد داشت.
این ورزشکار از ۷ اسفندماه سال جاری حق هیچگونه فعالیت ورزشی نخواهد داشت. به این ترتیب با توجه به مهلت ۲۱ روزه استیناف خواهی هر چند مدت زمان محرومیت این والیبالیست از ۷ اسفندماه آغاز شده است اما طول مدت محرومیت وی را باید از ۲۷ اسفند، قطعی اعلام کرد.
بیشتر بخوانید:‌
فدراسیون والیبال: توخته نیمه‌نهایی والیبال را از دست داد
بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار ایسنا، احتمال کاهش مدت محرومیتی که به امیرحسین توخته اعلام شده، با توجه به مستندات ارائه شده بعید به نظر می رسد. با این حال رای نهایی ۲۱ روز دیگر اعلام می‌شود.
ماده مصرفی از سوی او خاص بوده و به منظور درمان و رفع بیماری مصرف شده است. به‌زودی از سوی مراجع ذیصلاح در مورد میزان محرومیت او تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.