تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
کد خبر : 26406

فرصت هایم را تبدیل به ثروت کردم!

فرصت هایم را تبدیل به ثروت کردم!

مشکلات زندگی برایم غیر قابل تحمل شده بود. وقتی فرزندم از من درخواستی داشت که نمی‌توانستم برآورده کنم شرمنده می‌شدم. به دنبال راهی بودم که بتوانم محصولم را بدون واسطه و در حجم زیاد بفروشم که بتوانم سود خوبی بکنم. در اینترنت جستجو کردم و با یک مشاور ارتباط گرفتم و توانستم خیارهای باغ خود

مشکلات زندگی برایم غیر قابل تحمل شده بود. وقتی فرزندم از من درخواستی داشت که نمی‌توانستم برآورده کنم شرمنده می‌شدم. به دنبال راهی بودم که بتوانم محصولم را بدون واسطه و در حجم زیاد بفروشم که بتوانم سود خوبی بکنم. در اینترنت جستجو کردم و با یک مشاور ارتباط گرفتم و توانستم خیارهای باغ خود و برادرم را به کشورهای مختلف صادر کنم و درآمدم چندین برابر شد و به ثروت رسیدم.

خیار درختی

یکی از مزیت‌های مهمی که انواع خیار درختی و بوته‌‌ای نسبت ‌به خیارهای گلخانه‌‌ای دارند این است که در بذر خیار گلخانه‌ای و کاشت آن از سم‌های قوی استفاده می ‌شود چرا که این نوع خیارها در مقابل آفت‌ها بسیار حساس هستند.به ‌همین دلیل از انواع آفت ‌کش‌ها و سم‌های خیلی قوی برای آن‌ها استفاده می‌شود که این سم‌ها علاوه بر پوست ممکن است حتی وارد گوشت گیاه شوند و برای انسان خطرناک می باشند.در طب سنتی خیار را دارای طبعی سرد و خنک می ‌دانند که دمای بدن را پایین می‌‌آورد و برای برطرف کردن تشنگی هم بسیار مناسب می ‌باشد و در مورد افرادی که در هوای گرم دچار گرمازدگی شده ‌اند مصرف خیار بسیار توصیه می ‌شود.

خیار صادراتی

خیار صادراتی برای تولید، نیازمند فراهم آوردن شرایط ایده آل درمحیط کشت مناسب است. این مسئله را در زمان برداشت محصول به خوبی می توان احساس نمود. زیرا زمانی که محیط، دما و خاک برای کشت خیار در بالا ترین استاندارد ها قرار داشته باشند، نه تنها بر ظاهر این میوه بلکه روی طعم آن نیز تاثیر گذار است و همان گونه که می دانید این امور از جمله فاکتور های یک خیار صادراتی قلمداد می شود.

خیار ورامین

یکی از معروف‌ترین و بهترینخیارهانه تنها در داخل کشور بلکه در بازار کشورهای همسایهخیار ورامین است که به دلیل داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات برتر نسبت به انواع خیارهای گلخانه‌ای دیگر از طرفداران بیشتری برخوردار است؛ دلایل محبوبیت این خیار بسیار متعدد است که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :این محصول یکدستی قابل توجهی از نظر طول و قطر در هر نوع درجه بندی آن دارد و به صورت سورت‌بندی شده و در اندازه‌های مختلف و بسته بندی های جداگانه ارائه می شود. همچنین پوست سبز این محصول در همه بخش‌های آن کاملاً یک رنگ است و لکه های سفید بر روی این پوست قابل مشاهده نمی باشد.این خیار برخلاف بسیاری از خیال های دیگر هیچ نوع مزه تلخی در حد کم و زیاد ندارد و از این مساله می توان اطمینان داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.