تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 21504

فرصت‌سوزی هادی ساعی/ مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگشت

فرصت‌سوزی هادی ساعی/ مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگشت

رضا مهماندوست در گفتگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان که به عنوان وزیر حوادث غیر مترقبه در این کشور فعالیت دارد و از قدرت سیاسی زیادی نیز برخوردار است، از جریان استعفای من خبر نداشت و به محض آنکه در جریان این موضوع قرار گرفت، سریعا با همه

رضا مهماندوست در گفتگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان که به عنوان وزیر حوادث غیر مترقبه در این کشور فعالیت دارد و از قدرت سیاسی زیادی نیز برخوردار است، از جریان استعفای من خبر نداشت و به محض آنکه در جریان این موضوع قرار گرفت، سریعا با همه عوامل تیم ملی و فدراسیون جلسه گذاشت و همه آن ها را با خاک یکسان کرد.
سرمربی ایرانی تیم تکواندوی آذربایجان، افزود: او در این جلسه اعلام کرد یا تکواندوی آذربایجان را منحل می کنم یا اینکه رضا مهماندوست باید با قدرت به کار خود ادامه بدهد. او قول حمایت کامل را داد و قرار است امکانات درخواستی و تورنمنت هایی را که باید اعزام شویم را برای او ارسال کنم تا مقدمات انجام آن فراهم شود.
به گزارش ایسنا، در شرایطی که مهماندوست پس از استعفا از هدایت تیم ملی آذربایجان در گفتگو با ایسنا، آمادگی خود را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرده بود اما این اتفاق با فرصت سوزی رییس فدراسیون تکواندو رخ نداد تا در نهایت مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگردد.
در حال حاضر بیژن مقانلو هدایت تیم ملی را بر عهده دارد اما در رقابت های قهرمانی آسیا ضعیف‌ترین نتیجه ممکن برای تکواندوی ایران بدست آمد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.